Vragen tijdens solliciteren bij Heineken | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Heineken

Sollicitaties bij Heineken

3,0

Reviews geschreven in het:Nederlands (28), Engels (204), Portugees (86), Frans (13)Meer

1: CV + motivatie insturen. Op basis hiervan word je teruggebeld voor de tweede ronde
    2: tweede ronde samen met alle kandidaten die door zijn gegaan (presentatie over jezelf + tour verhaal uit je hoofd leren)
    3: op basis van de tweede ronde krijg je te horen of je door bent gegaan

• Je krijgt een van de verhalen die je als tour guide uit je hood moet leren (ex: geschiedenis van Heineken, ingrediënten van Bier, "Tasting bar" verhaal...) en deze presenteer je voor de groep. Daarna een korte presentatie over jezelf met een object (kan van alles zijn, hoe creatiever hoe beter) die jou representeert   Vraag beantwoorden

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken.

Online moeten verschillende assessments afgenomen worden waaronder een IQ test, bestaande uit cijferreeksen en figuren. Daarnaast moet er een persoonlijkheidstest afgenomen worden en tot slot 3 videovragen via de Harver portal.

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 7 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken (Amsterdam).

Applied online and didn't hear anything until 6 weeks after. Then two interviews with two managers of half an hour and a week later a 30 minute interview with the Director.

• Asked to give an introduction about myself.
      How did your interest for sustainability arise?
      Where do you see yourself in 5 years?
      Strengths and weaknesses?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Process Operator

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Bosch, Noord-Brabant
    Neutrale ervaring

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken (Den Bosch, Noord-Brabant) in november 2018.

ze vragen veel naar emoties en willen veel over je achtergrond weten. je krijgt een duidelijk beeld wat ze van je verwachten en nemen de tijd om voor het gesprek

Sollicitatiegesprek voor de functie Management Trainee

Kandidaat voor anonieme sollicitatie
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken in november 2018.

De eerste ronde gaat via het internet. Een cv opsturen, testen maken, en ook vier vragen beantwoorden via de webcam. Uiteindelijk op een vrijdagavond, vlak voor het weekend, een e-mail gekregen dat ik het niet ben geworden zonder persoonlijk verder daarop in te gaan.

Sollicitatiegesprek voor de functie Trainee

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Erg duidelijk en zoals verwacht. Eerst CV & Motivatiebrief opsturen. Daarna online assessments maken, daarna gesprekken., daarna nog een assessment dag. Verder altijd netjes een mailtje met wat je een beetje kan verwachten en hoe je je kan voorbereiden.

Moeilijk sollicitatiegesprek

De procedure duurde Meer dan 8 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken in februari 2018.

Online direct via de website gesolliciteerd. CV en motivatiebrief geüpload en om en nabij 2 weken later gebeld om de capaciteitentest te maken. Na 1,5 week de uitslag teruggekoppeld en duurde ook weer een week voordat ik op gesprek mocht. Met desbetreffende HR manager en verantwoordelijke manager wat betreft de functie. 1 week na het gesprek vervolgde een tweede gesprek.

Hele proces incl gesprekken heb ik als prettig ervaren. Weliswaar pittig, maar je kon er op voorbereiden.

• Kun je wat vertellen over jezelf

Hoe ben jij als persoon

Wat toont aan dat je geschikt bent?

Waar ben je trots op?

Welke rol neem je aan als je in een groep bent?
      Hoe leg je contact

Wat verlang jij van je werkgever/leidinggevende

Waar kan je in de omgang met mensen absoluut niet tegen?

Als alles mogelijk zou zijn welke baan zou je dsn hebben?

Wat spreekt je zo aan Heineken als potentiële werkgever?

Als een vriend binnen zou lopen wat zou hij/zij dan zeggen over jou en zie Jij jezelf ook zo?

Waarom jij? Wat heb je toe te voegen?

Waar liggen je krachten juist niet?

werken.

Wat zijn je toegevoegde waardes?

Wat is het eerste waar je naar kijkt als je een bar binnenloopt   Vraag beantwoorden
    • Kun je wat vertellen over jezelf
      Hoe ben jij als persoon
      Wat toont aan dat je geschikt bent?
      Waar ben je trots op?
      Welke rol neem je aan als je in een groep bent?
      Hoe leg je contact
      Wat verlang jij van je werkgever/leidinggevende
      Waar kan je in de omgang met mensen absoluut niet tegen?
      Als alles mogelijk zou zijn welke baan zou je dsn hebben?
      Wat spreekt je zo aan Heineken als potentiële werkgever?
      Waarom jij? Wat heb je toe te voegen?
      Waar liggen je krachten juist niet?
      Noem een paar sterkte karaktereigenschappen en een paar punten waaraan je nog zou kunnen werken.
      Wat zijn je toegevoegde waardes?

Sollicitatiegesprek voor de functie Internship

Anonieme werknemer in Zoeterwoude

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken (Zoeterwoude) in november 2017.

Twee gesprekken, eerste met Manager & HR Manager, 2e met Directie. Eerste gesprek was vooral gericht op hoe ik in de bedrijfscultuur van Heineken zou passen. Hiernaast werden een aantal 'what if' vragen gesteld, mijn vaardigheden met Excel en simpel weg of het klikte tussen de manager en mij.

• Hoe ga je om met de verdeeldheid van krachten in je team?   1 antwoord

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken.

Applied online, was referenced by an acquaintance, received a phone call next day that i was invited to do an interview. During the interview I was questioned by my direct manager and an HR Manager.

Sollicitatiegesprek voor de functie SharePoint Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Zoeterwoude
    Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij Heineken (Zoeterwoude) in januari 2017.

Erg prettig gesprek gehad. Gesprek had verschillende onderwerpen. Van hoe ik ben als persoon tot hoe ik reageer op bepaalde situaties. Ook was er genoeg ruimte om zelf vragen te stellen.

Helaas afgewezen door gebrek aan ervaring/senioriteit. Dit hadden ze, naar mijn mening, ook vooraf kunnen weten/communiceren. Hierdoor heb ik een dag vrij moeten vragen en 200 kilometer af moeten leggen.