Vragen tijdens solliciteren bij Hewlett Packard Enterprise | HPE | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Hewlett Packard Enterprise | HPE

Sollicitaties bij Hewlett Packard Enterprise | HPE

3,0

Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (1241), Frans (11), Portugees (8)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Inside Sales Representative barcelona

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen (België)

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Hewlett Packard Enterprise | HPE (Antwerpen (België)) in januari 2016.

IK heb eerst 2 gesprekken met personen van HPE Belgie aan de lijn gehad. vervolgens 3 gesprekken met mensen uit barcelona. Voor een gesprek moest ik een presentatie voorbereiden, deze doorsturen en vervolgens in een telefoonconferentie presenteren aan 2 anderen.

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 3 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Hewlett Packard Enterprise | HPE (Amstelveen) in september 2015.

Long, 7 meetings and after that they needed 5 weeks to make the contract.
    Had a talk with the complete country management team.
    We also had a role playing game, where I was selling a new DC to the customer.
    They never talked about the teams or functions. HPE changes every few months so you need to be adaptable

• - Why HPE
      - Why change jobs
      - Where would you like to be in several years
      - What will you bring to HPE   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1241), Frans (11), Portugees (8), Duits (7), Spaans (5)