Sollicitatievragen bij Cloudreach: Hoeveel manieren kun je beden... | Glassdoor.nl

Sollicitatievraag

Sollicitatie naar Cloud Systems Engineer Amsterdam

Hoeveel manieren kun je bedenken om een naald in een

hooiberg te vinden?
Antwoord

Antwoord op sollicitatievraag

14 antwoorden

De fik erin. De naald blijft over.
Alle hooi in een groot zwembad gooien, de naald zal zinken.
Zoeken.. :)

Jeroen de Vries op 29 mrt. 2016

Door middel van rontgen naald opsporen of dankzij magnetisme.

Schermerhorn op 29 mrt. 2016

The answer to all questions is 42

frank op 29 mrt. 2016

De vraag is zijn we op zoek naar de echte naald of naar die ene topper tussen de honderden sollicitanten?

Janssen op 29 mrt. 2016

Are u kidding me !

Johanes op 29 mrt. 2016

maakt niet uit wat je zoekt een naald of een topper, je moet de juiste magneet gebruiken

chiara op 30 mrt. 2016

Waarom wil je de naald vinden? Weet je zeker dat je een naald zoekt?
Wie heeft de naald daar neergelegd? Waarom wil je meerdere manieren weten?
Wat is je doel?

M&M op 30 mrt. 2016

Eén manier en dat is zoeken.

Julia op 1 apr. 2016

Ik zou naar de supermarkt gaan en een nieuwe naald kopen. Dat is een stuk sneller en makkelijker.

Bernie op 5 apr. 2016

wjlfjwEPOFESJ L;WJFWPOEFEJS LSDFJSDFJ

Anoniem op 19 jun. 2016

Ik kan op z'n minst 42 manieren verzinnen om een naald in een hooiberg te vinden, maar worden mijn talenten en kennis dan op een effectieve en waardevolle manier ingezet en heeft het vinden van die naald waarde voor het bedrijf en onze klanten is dan wel een vraag die eerst beantwoord moet worden.

Anoniem op 11 jul. 2017

20% van de algemene quota in betrekking tot de flexpunten

Jeff Mohammad op 23 dec. 2017

1) een nieuwe kopen: de kosten (tijd) van de zoekactie is proportioneel tot de winst van het terugvinden van de naald.
2) hooiberg in de fik steken, vervolgens met een magneet de naald op proberen te pikken uit het as.

Anoniem op 25 mei 2018

Waarom alleen focussen op die naald in de hooiberg. Door mindmapping kom je namelijk tot de ontdekking hoe die naald in die hooiberg is gekomen en ook hoe het te voorkomen.

Martha de Jonge op 20 aug. 2018

Voeg antwoorden of opmerkingen toe

Meld u aan of registreer u om hier een opmerking over te maken.