Sollicitatievragen bij Hoogvliet Super

Bijgewerkt op Apr 21, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 6 van meer dan 6 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Hoogvliet Super

Anonieme werknemer in Maassluis

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Maassluis) in Jun 2019

Short questionaire, simple training and easy to learn skills that you can only use in the shop. Not a lot of processes. Very easy to learn. Contract signed after a week

• What do you add to our company?
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Alphen aan den Rijn

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Alphen aan den Rijn) in Feb 2018

Niet vriendelijk, te veel vragen en ook niet aardig ,ik moest lang wachten voordat het gesprek begon, ze waren eerst met andere dingen bezig, geen fijne ervaring, niet leuk, en niet leuk om daar te werken hoorde ik van anderen ik was super blij dat ik mocht komen, maar later niet meer helaas

Anonieme werknemer in Ede

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Ede) in Jan 2018

De procedure was vrij simpel. Ik solliciteerde via de website en ik werd vervolgens telefonisch benaderd of ik op gesprek wilde komen. Vervolgens op gesprek geweest en na een paar dagen te horen gekregen dat ze me wilde hebben. Contract gekregen en ondertekend.

Anonieme werknemer in Aalsmeer

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Aalsmeer) in Apr 2016

Na inlevering van sollicitatieformulier word je gebeld voor een eerste gesprek. Hierbij worden er vragen gesteld om te testen of je de geschikte kandidaat bent voor de functie. Het niveau van de vragen ligt vrij laag. Als je voor een tweede keer op gesprek mag komen ben je zo goed als aangenomen.

• Wat zou je doen als een klant naar je toe komt met een klacht over een product?

Anonieme werknemer in Scheveningen

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Scheveningen) in May 2015

Zelf binnengelopen op een rustig moment in de winkel. Er was meteen tijd voor een gesprek met kaderlid van kassa-afdeling. Gesprek was niet heel lastig, maar wel veel uiteenlopende vragen. Positieve toon tijdens gesprek. Na een dag teruggebeld dat ik was aangenomen. Na een introductiedag bij Hoogvliet kon ik snel starten.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Alphen aan den Rijn

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Alphen aan den Rijn) in Feb 2012

aangenomen door kennis en ervaring, mijn karakter as de maneger positief over te spreken, en hij vond me vrolijk in gesteld. positieve indruk, en tevreden over mijn persoon in het algemeen. ik werd het zelfde gesprek nog aangenomen, en ik kon de eerste maandag al gelijk beginnen, ik heb daar uiteindelijk meer dan 3 jaar gewerkt, en met veel plezier, ik was er een beetje dol op eerlijk gezegt. en de mensen ook met mij, collegas en klanten. ik was de feesttent van het filiaal, en had ik vakantie dan waren ze blij dat ik terug was, want het was stil en saai op de werkvloer. dus de manager had dat bij het kennis makings gesprek goed gezien gerwin. dat ik vrolijk ben en positief ben ingesteld.

RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Hoogvliet Super-werkzoekenden