Vragen tijdens solliciteren bij Hoogvliet Super | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Hoogvliet Super

Sollicitaties bij Hoogvliet Super

1,0

Sollicitaties naar topfuncties bij Hoogvliet Super

Reviews geschreven in het:Nederlands (2)

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Scheveningen) in mei 2015.

Zelf binnengelopen op een rustig moment in de winkel. Er was meteen tijd voor een gesprek met kaderlid van kassa-afdeling. Gesprek was niet heel lastig, maar wel veel uiteenlopende vragen. Positieve toon tijdens gesprek. Na een dag teruggebeld dat ik was aangenomen. Na een introductiedag bij Hoogvliet kon ik snel starten.

Sollicitatiegesprek voor de functie Winkelmedewerker

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Alphen aan den Rijn

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Hoogvliet Super (Alphen aan den Rijn) in februari 2012.

aangenomen door kennis en ervaring, mijn karakter as de maneger positief over te spreken, en hij vond me vrolijk in gesteld. positieve indruk, en tevreden over mijn persoon in het algemeen. ik werd het zelfde gesprek nog aangenomen, en ik kon de eerste maandag al gelijk beginnen, ik heb daar uiteindelijk meer dan 3 jaar gewerkt, en met veel plezier, ik was er een beetje dol op eerlijk gezegt. en de mensen ook met mij, collegas en klanten. ik was de feesttent van het filiaal, en had ik vakantie dan waren ze blij dat ik terug was, want het was stil en saai op de werkvloer. dus de manager had dat bij het kennis makings gesprek goed gezien gerwin. dat ik vrolijk ben en positief ben ingesteld.