Sollicitatievragen bij ISM eCompany

Bijgewerkt op Sep 14, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 7 van meer dan 7 sollicitatiegesprekken gevonden

Sollicitatiegesprekken bij ISM eCompany

Positief71%
Negatief29%
Online gesolliciteerd71%
Werving universiteit29%
3.0
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij ISM eCompany

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Rotterdam

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij ISM eCompany (Rotterdam) in Mar 2021

Ik had een gesprek en een case die ik moest voorbereiden en vervolgens moest presenteren. Dit was een prettige manier om mijn ervaring aan te kunnen tonen en additionele vragen te kunnen beantwoorden. De case was gegrepen uit de dagelijkse praktijk en gaf mij een goed inzicht in de rol.

• Waarom pas je bij het bedrijf? Waar wil je naartoe ontwikkelen?
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij ISM eCompany in Feb 2021

The interview process is fine. It Will be conducted by 2 senior members. They ask some background questions and scenario-based questions. The initial interview will be with a HR person. Overall fine, but they will not tell you whether you have been selected or not which is a drawback

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij ISM eCompany in Aug 2020

CV should be sent to Company through email mentioning the position your gonna apply for. An online virtual interview contacted through zoom where the interviewer was from the field/department of the internship.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Rotterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij ISM eCompany (Rotterdam) in Jun 2019

Eerste gesprek telefonisch, gesprek met HR op kantoor vervolgens gesprek met de Manager op kantoor met hierin een presentatie van de business case welke je van tevoren moest voorbereiden en uitwerken van de desbetreffende functie. De gesprekken heb ik als heel prettig ervaren.

• Wat vind je belangrijk in je functie. Waarom zou je hier graag willen werken

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij ISM eCompany

Eerst een telefonische intake, het maken van een assessment en daarna een eerste interview. Na het eerste interview gehoord dat ik door was naar de tweede ronde, de businesscase. Helaas was de business case ontzettend moeilijk voor een junior. Na de business case zou ik door gaan naar de CEO, helaas werd ik afgewezen op iets wat ik in de eerste twee gesprekken ook al meerdere malen heb aangegeven. Ik heb er het gevoel aan overgehouden dat ze niet eerlijk durven zeggen waarom iemand niet door mag naar de laatste ronde en ze maar een makkelijke smoes bedenken om dit duidelijk te maken..

Anonieme werknemer in Rotterdam

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij ISM eCompany (Rotterdam) in Jan 2014

You can find the openings on their website. They you apply via email. And then you do a screen call with HR. If you pass then you sit with your 'to-be' boss. It was a relatively quick process. They are direct to the point and let you know very quickly whether you get the job or not.

• General background and explanation of specific sales experience.
1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Anonieme werknemer in Rotterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij ISM eCompany (Rotterdam) in Feb 2013

Ik solliciteerde in het weekend voor de baan van HR assistent bij ISM eCompany en ik kan zeggen dat ik echt hou van de manier van communiceren met de recruitment afdeling. In het begin van de week werd ik gebeld voor een gesprek in de prachtige Van Nelle fabriek in Rotterdam. Eerst had ik een gesprek met een personeelsmanager, in mijn geval de HR manager. We spraken over mijn carrière, opleiding, mijn vaardigheden en dingen die ik kan ontwikkelen. Daarnaast hadden we het over ook over mijn ambitie, wat ik fijn vond aan de organisatie en hoe ik binnen het bedrijf kon groeien. Na het eerste gesprek kreeg ik binnen een week feedback, wat ik erg waardeerde. Ik werd uitgenodigd voor een tweede gesprek met één van de bedrijfsleiders en we hadden een informeel gesprek. Hij stelde ook wat vragen over de baan. In minder dan een week werd ik gebeld met het bericht dat ik was aangenomen, ik werk nu nog steeds bij dit bedrijf. Het kantoor is heel bijzonder en de mensen zijn erg vriendelijk en open.

• Zakelijke gevallen als: - Hoe ga je de vacature van <functienaam> opvullen? - Wat ga je doen als er niemand solliciteert? - Wat is jouw strategie binnen <aantal jaren> jaren?
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij ISM eCompany-werkzoekenden

Project Manager

Werkt u bij ISM eCompany? Deel uw ervaringen