Sollicitatievragen bij Time to Hire (Netherlands): Informeel gesprek. Inzoomen o... | Glassdoor.nl

Sollicitatievraag

Sollicitatie naar Recruiter(Kandidaat (student)) Den Haag

Informeel gesprek. Inzoomen op je cv en persoonlijkheid

. Kennelijk weet de recruit manager daar ook binnen 45 minuten waar je nou echt gelukkig van wordt. Over objectief/subjectief gesproken......
Antwoord

Antwoord op sollicitatievraag

3 antwoorden

Beste Reviewer,
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je het traject bij ons zo hebt ervaren!
Wij zijn altijd nieuwsgierig naar onze kandidaten en proberen echt goed met ze kennis te maken om op die manier een betere match te kunnen maken voor zowel onze kandidaten als opdrachtgevers.
Uit jouw review begrijp ik echter dat jij dit niet als prettig hebt ervaren en dat de insteek van het gesprek voor jou van tevoren niet duidelijk was, hiervoor mijn excuses!
Ik nodig je graag uit contact met me op te nemen (gegevens via onze website of mijn LinkedIn) zodat we het over de gemaakte reiskosten kunnen hebben.
Hartelijke groet,
Fleur Aalbrecht

Fleur Aalbrecht op 22 jul. 2020

Als dit oprechte excuses waren had je mij eerder gevraagd wat het totaal plaatje aan reiskosten is. Goed voor je brand om zo netjes te reageren, heel slim.

Bovendien snap ik heel goed dat je de juiste match wilt maken, maar kom op zeg, jij kan dus na een gesprek van 45 minuten concluderen waar iemand nou echt gelukkig van wordt, terwijl ik de individu om wie het gesprek gaat, het totaal niet eens is met je.

Veel plezier Mevrouw Fleur Aalbrecht met het "mishiren" bij time to hire!

Rec op 22 jul. 2020

Dit bericht is verwijderd.
Zie onze Gedragscode of Gebruiksvoorwaarden voor meer informatie. Zie onze Gedragscode of Servicevoorwaarden voor meer informatie.

Voeg antwoorden of opmerkingen toe

Meld u aan of registreer u om hier een opmerking over te maken.