Vragen tijdens solliciteren bij Jan Linders | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Jan Linders

3,0

Sollicitaties naar topfuncties bij Jan Linders

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (2)

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Jan Linders (Echt) in september 2014.

Je moet een sollicitatie formulier invullen en hierna wordt je wel of niet uitgenodigd voor een gesprek, na dit gesprek krijg je te horen of je wel of niet bent aangenomen. Daarna gaan er 2/3 weken overheen voor dat je wat te horen krijgt, daarna heb je 1 maand om je te bewijzen voor eventuele contract verlenging.

• Heb je andere werk hier voor gehad?   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Manager Logistiek & Supply Chain

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Nieuw-Bergen

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Jan Linders (Nieuw-Bergen) in oktober 2016.

1e Ronde: gesprek met Algemeen Directeur Leo Linders en Directeur Financiën en Logistiek. De heer Linders zat tijdens het gesprek met telefoon in de hand, vermoedelijk email te controleren en maakte een ongeïnteresseerde indruk. Daarmee kwalificeerde hij voor mij Jan Linders als een werkgever waar ik niet zou willen werken.

• Redelijk gebruikelijke vragen; voorstellen (elevator pitch), verder veel vragen over voorgaande ervaringen op het gebied van voorraadbeheer (sc planning)   Vraag beantwoorden