Sollicitatievragen bij Jumbo

Bijgewerkt op 19 apr 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .

Sollicitatiegesprekken bij Jumbo

MoeilijkGemiddeldMakkelijk
Er zijn 50 sollicitatiegesprekken van kandidaten gevonden
Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo

Me sentia nervioso al precipicio pero el entrevistador era muy amable y pudimos terminar la entrevista sin problema alguno, al final todo resulto bien sin ningún problema el tipo fue siempre muy respetuoso y atento

• Si queria tener hijos
    Vraag beantwoorden
Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo

Het was een prettig gesprek, met uiteindelijk een andere functie als resultaat. Dit werd wel goed gecommuniceerd tijdens het gesprek, echter had ik het ook wel fijn gevonden als ik van tevoren wist voor welke functie ik op gesprek mocht komen.

• Een van de vragen die ik kreeg was over de 7-zekerheden van Jumbo.
Anonieme werknemer

Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo

Alles verliep heel makkelijk. Helemaal geen problemen mee gehad. Duurde wel even voordat er een reactie kwam. Duurde ongeveer 4 weken. Maar uiteindelijk verliep het gesprek goeie. Verder echt helemaal nisk op aan te merken

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo

Het was een erg lang proces, waarin geen duidelijkheid werd verleend. Er leek geen structuur en ik intern was het rommelig. De een wist niet wat de ander had had beloofd. Je wist niet waar je aan toe was. Het duurde dan ook 2 maanden. Na 2 maanden niet 'afgewezen', maar te horen gekregen dat de functie al voorzien is. Tevens werd er bij de digitale sollicitatie niet voorgesteld vanuit de interviewer. Dit maakte het een onpersoonlijk gesprek.

Anonieme werknemer in Nijmegen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Nijmegen) in feb 2021

De vrouw die de sollicitatie afnam, was heel aardig waardoor de zenuwen snel weg waren. Ik moest eerst een formulier invullen waarop je moest antwoorden adres/naam/geboortedatum/ tijden die je kan in een week. Nadat ik dat ingevuld had vroeg ze om wat andere dingen, zoals ken je de 7 zekerheden, wat kan je vertellen over de jumbo en een paar situaties en hoe je daar op zou reageren. Het was totaal niet akward!

• Als ik je ouders zou bellen, welke slechte en goede eigenschap zouden ze noemen over jou?

Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo in feb 2021

The interviewer asks me about my basic information and my experience as a verkoper. During the process, although my Dutch is not so good, she still encouraged me to say.

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo in dec 2020

First step is introduction. They asked irrelevant questions. The position is not a team lead or manager but they asked me about managing and find my answers generic. Attenders are technical people but didn't ask any technical question.

• How do you improve yourself? What do you do if a junior is not adaptable? Do you have any memory which you are proud of your job?
Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Bosch, Noord-Brabant, Noord-Brabant
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Den Bosch, Noord-Brabant, Noord-Brabant)

Procedure bestaat uit een een eerste gesprek gevolgd door een assessment en daarna een tweede gesprek. Het eerste gesprek was redelijk geregeld. Er werd weinig informatie over de inhoud van de functie gegeven. Ook bij doorvragen. Assessment word door bedrijf Korn Ferry afgenomen en is schaalt moeilijkheidsgraad dynamisch. Ik kon de laatste opdrachten nauwelijks uitvoeren en had een resultaat van 4 uit 5 sterren. Het tweede gesprek verliep erg rommelig. Ik ben eerst uitgenodigd voor een gesprek. Op genoemd datum en tijdstip was er wel aangemeld en ruimte gereserveerd. Echter heb ik na meer dan een half uur wachten zelf navraag moeten doen om erachter te komen dat de afspraak voor een andere dag dan naar mij gecommuniceerd was ingeplant. 2 uur voor niks gereden. 2de gesprek is uiteindelijk via Microsoft teams gedaan. Echter bleek dat de functie (operations manager e-fulfilment) eigenlijk uit een aantal deelfuncties bestand waarvoor ik voor één specifieke functie werd geïnterviewd. Dit was niet belend gesteld terwijl mijn gesprekspartner in de veronderstelling waren dat ik dit wel wist. Al met al een rommelig proces met weinig gevoel dat Jumbo je graag verteld waar ze voor staan en waarom je voor hen zou moeten werken, maar meer dat ie bij hun gratie op gesprek bent. Kan natuurlijk maar niet echt 2020. Uiteindelijk wel veel reactie op het fout inplannen. Ik zou dit proces niet nog een keer willen doorlopen.

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Amsterdam) in sep 2020

- wat vertellen over jezelf, wat je hobby’s zijn, wat voor studie je doet, of je ergens anders nog werkt, en vragen over geloof in verband met het werken op zondagen - uitleg over het bedrijf, taken en salaris

Nuttig (3)
Jumbo
Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam
Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Amsterdam) in aug 2020

Ik kreeg binnen 2 weken een mail en gevraagd om te komen voor een sollicitatiegesprek, met een kopie van mijn ID of paspoort, mijn school rooster en mijn Bankpas. Ik kreeg binnen 2 weken een mail en gevraagd om te komen voor een sollicitatiegesprek, met een kopie van mijn ID of paspoort, mijn school rooster en mijn bankpas.

Weergave: 1 - 10 van 50 Sollicitatiegesprekken

Loopbanen die populair zijn bij Jumbo-werkzoekenden

Filiaalmanager
Dkw chef/Plaatsvervanged filiaalmanager