Sollicitatievragen voor een Vakkenvuller bij Jumbo

Bijgewerkt op Jun 22, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 4 van meer dan 67 sollicitatiegesprekken gevonden

2.0
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Anonieme werknemer in Gouda

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Gouda) in Jun 2021

Ik heb online een formulier ingevuld en werd meteen die middag gebeld om op een gesprek te komen. Toen ik op gesprek kwam heb ik een halfuur met deze man gepraat. Ongeveer 5 dagen na het gesprek werd ik gebeld door de jumbo of ik langs kon komen. Ik werd aangenomen en moest meteen mijn gegevens invullen.

• Er werd gevraagd of ik iets over mezelf kon vertellen
    1 antwoord

Anonieme werknemer in Nijmegen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Nijmegen) in Feb 2021

De vrouw die de sollicitatie afnam, was heel aardig waardoor de zenuwen snel weg waren. Ik moest eerst een formulier invullen waarop je moest antwoorden adres/naam/geboortedatum/ tijden die je kan in een week. Nadat ik dat ingevuld had vroeg ze om wat andere dingen, zoals ken je de 7 zekerheden, wat kan je vertellen over de jumbo en een paar situaties en hoe je daar op zou reageren. Het was totaal niet akward!

• Als ik je ouders zou bellen, welke slechte en goede eigenschap zouden ze noemen over jou?

Jumbo

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Uden

Neutrale ervaring

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Uden) in Sep 2017

Het was een goed sollicitatiegesprek maar ik ben helaas niet aangenomen. Het was een aardige man waarmee is had gepraten. Ik ben erna door dezelfde meneer ook gebeld en heeft hij mij teleur moeten stellen.

Anonieme werknemer in Houten

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Jumbo (Houten) in Sep 2012

Ik ben tijdens mijn eerste sollicitatie gesprek meteen aangenomen, omdat mijn gedrag en uiterlijk voldoende was om daar aan de slag te kunnen. Ik kreeg dus tijdens mijn sollicitatie gelijk een rondleiding en kon de maandag erop aan de slag.

• Hoeveel uur in de week ik zou willen werken, en waarom.
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Jumbo-werkzoekenden

Filiaalmanager
Dkw chef/Plaatsvervanged filiaalmanager