Sollicitatievragen bij KLM

Bijgewerkt op 23 jun 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 84 van meer dan 84 sollicitatiegesprekken gevonden

3,1
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij KLM

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij KLM

Erg onpersoonlijke procedure, KLM heeft vacaturetekst aantal keren aangepast wat voor mij erg onprofessioneel overkomt. Voor zo'n bedrijf wil ik niet werken. Zo'n groot bedrijf, enorm budget voor HR lijkt mij, zo'n fouten maken.

• Waarom heb je voor dit traineeship gekozen?
    Vraag beantwoorden

Ik heb gesolliciteerd bij KLM

The interview was a nice introduction. Clean and covid sanitized. Friendly people seems like a cool place to work. Down town and parking friendly. I would enjoy the opportunity. The interview was a nice introduction

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KLM in apr 2021

O.b.v. cv en enkele motivatievragen krijg je te horen of je de assessment mag maken. Assessment bestaat uit twee delen. Eerste deel is IQ-test (denk aan figuurreeksen en analogieën), mits je bij deze test bovengemiddeld scoort krijg een uitnodiging voor de tweede test. De tweede test is een persoonlijkheids- en drijfveren test. Bij andere bedrijven wordt deze vaak direct / samen met IQ-test gedaan. De test is goed te doen, mits je oefent. Na 1 gesprek (selectie is heel streng) ga je door naar de assessmentdag en mits deze goed is heb je nog eindgesprek(ken). Zelf afgevallen na eerste gesprek (ongeveer 10% van de mensen die zich aanmeldt mag maar op gesprek, hoe meer aanmeldingen hoe lager dit percentage wordt uiteraard).

• - Waarom KLM? - Waarom een / dit traineeship? - Heb je ervaring met leidinggeven? - Wat voeg jij toe aan KLM? - Hoe motiveer je een oude(re) groep werknemers?

KLM

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij KLM (Amsterdam) in mrt 2021

First round is based on your cv and 3 motivational questions: What do you expect of KLM as an employer? Why is this traineeship attracting you? Why are you the perfect candidate? Afterwards is a round of assessments - Analogies - Verbal math questions - Abstract Matrix

• What do you expect of KLM as an employer? Why is this traineeship attracting you? Why are you the perfect candidate?

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KLM in mrt 2021

De eerste ronde bestond uit het uploaden van je CV en het beantwoorden van een aantal vragen. Daarna krijg je een capaciteitentest toegestuurd. Als je een goede score wil behalen op de capaciteitentest zou het handig zijn deze van tevoren te oefenen.

• Waarom KLM? Er wordt ook gevraagd naar leidinggevende ervaring/situaties waarin je leiderschap hebt laten zien.

Ik heb gesolliciteerd bij KLM

After I submitted my CV the HR contacted me for a 15 m phone screening with someone from HR, then 1 h interview with the manager and the HR. Easy interview without technical questions

• Typical personality profiling questions and questions regarding my previous job.

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij KLM

Het aanvraagproces was vrij eenvoudig. Vooral als stagiaire moest ik mijn studieachtergrond beschrijven, de eerdere stages, projecten waar ik eerder aan heb gewerkt. Dus om samen te vatten was het een normaal proces voor een stage en ze hebben het behoorlijk soepel gemaakt. Goed gedaan KLM!

• Ik herinner me vragen over de projecten die ik tijdens mijn studie heb gedaan, teamwork en een paar technische vragen

Ik heb gesolliciteerd bij KLM

First you had to send in your resume and cover letter. After this, I was called to set up a personal interview in the office. It was clear that many people had been invited since the waiting room was quite full.

• How would you convince a group of mechanics to change their way of operations?

Moeilijk sollicitatiegesprek

Aanmelden, vervolgens online assessment en persoonlijkheidstest maken, als je daar doorheen komt een video-pitch en een schrijfopdracht. Vervolgens worden je pitch, schrijfopdracht, CV en motivatie beoordeeld en word je wel of niet uitgenodigd voor een gesprek. Daarna assessment dag en eindgesprek.

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KLM in feb 2020

Eerst maak je online een profiel aan. Dat profiel bestaat uit 6 onderdelen. CV, motivatiebrief, assessment, game based assessment, video pitch en F*ck up verhaal. Op de onderdelen assessment en Game based assessment kun je afvallen. Mocht je score daar echter voldoende voor zijn en de rest van je profiel is goed genoeg, dan mag je op gesprek komen. Dit gesprek duurt ongeveer 45 min en gaat over persoonlijkheid, CV en motivatie. Aan het einde maak je een korte case.

Weergave: 1 - 10 van 84 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij KLM-werkzoekenden

Cabin Attendant
Corporate Management Trainee