Vragen tijdens solliciteren bij KPN Consulting | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij KPN Consulting

Laatst bijgewerkt 26 apr. 2018

2,5

Sollicitaties naar topfuncties bij KPN Consulting

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (4), Engels (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Young Professional

Afgewezen aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij KPN Consulting (Zoetermeer) in april 2018.

Gesprekken waren prettig. Er werden veel aspecten openhartig besproken waardoor er een goed beeld ontstond. Ook het tweede gesprek volgde snel en er werd flexibel na gedacht. Zo werd de ervaring die ik had mooi in weging meegenomen en was een custom pad buiten het uitgeschreven young prof pad mogelijk

• Heb je voorbeelden van data science projecten waar je an gewerkt hebt?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Young Professional

Afgewezen aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij KPN Consulting (Zoetermeer) in april 2018.

meerdere gesprekken worden ingepland eerste gesprek is kennismakend erna was het de bedoeling om een capaciteiten test te maken. In de week erna een tweede gesprek met de afdelingsmanager en een consultant die enkele jaren ervaring heeft. Na dit tweede gesprek meteen de dag erna een telefonisch aanbod.

Sollicitatiegesprek voor de functie Young professional programma

Afgewezen aanbod

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN Consulting (Zoetermeer) in december 2016.

De selectieprocedure van het Young Professional programma bestaat uit een kennismakingsgesprek (waarbij ook een capaciteitentest op locatie gemaakt moet worden), een gesprek met een talent brand manager en een assessment bij een extern bureau (dit assessment duurt ongeveer 2,5 uur). Als bij alle drie de rondes positief gescoord word, doet KPN Consulting een aanbod.

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN Consulting (Zoetermeer) in maart 2015.

Eerst kwam er een cv selectie. Vervolgens vond er een eerste gesprek plaats met de corporate recruiter + aansluitend een capaciteitentest. Het tweede gesprek vond plaats met 2 senior consultants. Toen dit positief was werd ik uitgenodigd voor een halve dag assesment (psychologische test, rollenspel, analytische vaardigheden) bij een extern assesment bureau.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1)