Sollicitatievragen bij KPN

Bijgewerkt op 9 mrt 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .

Sollicitatiegesprekken bij KPN

MoeilijkGemiddeldMakkelijk
Er zijn 49 sollicitatiegesprekken van kandidaten gevonden
Anonieme werknemer

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

top, fijne gesprekspartners. direct een dag later teruggebeld en te horen gekregen hoe en wat. fijne sfeer, duidelijke vragen en duidelijk verteld wat ik kan verwachen van de fucntie. en dat is fijn, omdat je voor beide partijen een match moet zijn. was geen ingewikkeld proces.

• hoe ga je om met druk
    Vraag beantwoorden
Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN in sep 2019

Fase 1: toesturen van een motivatie en cv Fase 2: maken van een online assessment Fase 3: het eerste gesprek Fase 4: test in testcentrum Fase 5: tweede gesprek

Aanbod afgewezen

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in feb 2019

Three interviews: two technical ones and one about personal qualities. Very interesting talks, that are an interesting experience by themselves. The only thing is that process is very slow.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

Gesolliciteerd op de functie UX-designer. Helaas werd er gevraagd naar werkervaring, waardoor de procedure direct werd gestopt. Echter werd er wel positief gereageerd op het CV en werd alles netjes afgehandeld.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in apr 2018

prettige sollicitatieprocedure, waarvan het grootste deel online en via e-mail contact plaatsvindt. De allerlaatste selectie ronde is de assessmentdag op het hoofdkantoor. Er waren 3 selectiedagen bestaande uit elk 30 kandidaten, dus een totaal van 90 kandidaten. Hieruit werden er 25 gekozen, waarvan 4 tot 6 eingineers.

• Tijdens de assessmentdag word je 3x getoetst. Een OPQ interview, business case en presentatie individueel en een groepsopdracht.
Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Haag

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Den Haag) in mrt 2018

-stroperig en chaos -recruiter wist niet eens dat er een sales sollicitant kwam, Hij ging uit van een engineers functie.... wel grappig dat je daar samen na 10 minuten achter komt doordat de vragen die steeds meer de techniek in gingen.....(!) -niet voorbereid -communictatie afwezig. Echt een marktleider onwaardig, Dat je binnen komt, eerst een half uur moet wachten om opgehaald te worden en vervolgens in de KANTINE een gesprek aan moet gaan, omdat er geen bespreekruimte geboekt was.

KPN
Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Rotterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Rotterdam) in jan 2018

Stap 1 is het insturen van je CV en enkele korte vragen beantwoorden, zoals waarom is KPN de ideale stap voor jou. Stap 2 is een online capaciteiten test en persoonlijkheidstest, Matrix, numeriek, annalogiën en verschillende persoonlijkheidstesten Stap 3 is een gesprek met recruiters Verder ben ik niet gekomen

• Vertel eens wat over jezelf? Kan je eigenschap X of Y toelichten Leg jij de lat hoog
Anonieme werknemer

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

- via intermediair. Duidelijke taakomschrijving..in 1 gesprek met 2 leidinggevenden wordt je persoonlijkheid en motivatie getest. Vrij ontspannen ongestructureerd gesprek. Ze vertellen wat over de bedrijfscultuur en jij moet wat toelichten over je werkervaring

Anonieme werknemer in Groningen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Groningen) in nov 2017

Ik heb diverse gesprekken gevoerd. Het eerste was met mij leidinggevende in spe. Het tweede was met een tweetal teamgenoten. Het derde was met iemand van Human Resources over de arbeidsvoorwaarden.

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in mei 2017

Online gesolliciteerd, resumé en sollicitatiebrief gestuurd met link naar online portfolio. Vervolgens email ontvangen dat het sollicitatieproces wat langer duurt dan normaal door 'interne ontwikkelingen'. Twee weken later alsnog een uitnodiging gekregen die ik niet meer had verwacht eigenlijk. Vervolgens het sollicitatiegesprek gehad dat niet helemaal lekker liep. Een dag later inderdaad een telefonische afwijzing die ik al aan zag komen. Al met al wel een nette procedure met goede communicatie.

Weergave: 1 - 10 van 49 Sollicitatiegesprekken

Loopbanen die populair zijn bij KPN-werkzoekenden

Directeur
Young Talent Program (management)

Werkt u bij KPN? Deel uw ervaringen

KPN logo