Sollicitatievragen bij KPN

Bijgewerkt op Jan 20, 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 53 van meer dan 53 sollicitatiegesprekken gevonden

2.8
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij KPN

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

Fine but they approached me for an interview then never got back. Interview based on technical q than past experience . Takes place remote with HODS and initial HR Tel.

• Scenario based q - funding and history of firm
    Vraag beantwoorden

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

Two step application process- competency based interview with 3 solicitors followed by technical written assessment. Feedback on the technical was quick but HR took a while to respond with job offer due to company restructure but got there eventually after 2 months.

Neutrale ervaring

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

Laagdrempelig, zonder tussenkomst HR recruiter. Meteen met manager en leidinggevende op de werkplek zelf. Snel reactie en aanbod ondertekend. Ik was er erg tevreden mee. Ik had dat niet verwacht van zo een bedrijf.

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

top, fijne gesprekspartners. direct een dag later teruggebeld en te horen gekregen hoe en wat. fijne sfeer, duidelijke vragen en duidelijk verteld wat ik kan verwachen van de fucntie. en dat is fijn, omdat je voor beide partijen een match moet zijn. was geen ingewikkeld proces.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN in Sep 2019

Fase 1: toesturen van een motivatie en cv Fase 2: maken van een online assessment Fase 3: het eerste gesprek Fase 4: test in testcentrum Fase 5: tweede gesprek

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Aanbod afgewezen

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in Feb 2019

Three interviews: two technical ones and one about personal qualities. Very interesting talks, that are an interesting experience by themselves. The only thing is that process is very slow.

Anonieme werknemer in Manchester, Engeland

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Manchester, Engeland) in Jul 2018

Very friendly, nice, approachable and easy to get along with. A good insight to whom you will be working with and how the position will be. All competency based questions.

• Making difficult decisions Responsibilities Past experience Why I want the job

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

Gesolliciteerd op de functie UX-designer. Helaas werd er gevraagd naar werkervaring, waardoor de procedure direct werd gestopt. Echter werd er wel positief gereageerd op het CV en werd alles netjes afgehandeld.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in Apr 2018

prettige sollicitatieprocedure, waarvan het grootste deel online en via e-mail contact plaatsvindt. De allerlaatste selectie ronde is de assessmentdag op het hoofdkantoor. Er waren 3 selectiedagen bestaande uit elk 30 kandidaten, dus een totaal van 90 kandidaten. Hieruit werden er 25 gekozen, waarvan 4 tot 6 eingineers.

• Tijdens de assessmentdag word je 3x getoetst. Een OPQ interview, business case en presentatie individueel en een groepsopdracht.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Haag

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Den Haag) in Mar 2018

-stroperig en chaos -recruiter wist niet eens dat er een sales sollicitant kwam, Hij ging uit van een engineers functie.... wel grappig dat je daar samen na 10 minuten achter komt doordat de vragen die steeds meer de techniek in gingen.....(!) -niet voorbereid -communictatie afwezig. Echt een marktleider onwaardig, Dat je binnen komt, eerst een half uur moet wachten om opgehaald te worden en vervolgens in de KANTINE een gesprek aan moet gaan, omdat er geen bespreekruimte geboekt was.

Weergave: 1 - 10 van 53 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij KPN-werkzoekenden

Software Developer

Werkt u bij KPN? Deel uw ervaringen