Sollicitatievragen bij KPN

Bijgewerkt op Aug 16, 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
54 van meer dan 54 sollicitatiegesprekken gevonden

2.7
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij KPN

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij KPN in Apr 2022

Applied online and got a call from the recruiter for an initial screening. Then 2 interviews were conducted with 1 technical and 1 behaviour related. The technical interview involved explaining the http request response cycle with testing and concurrency questions

• Python concurrency and web related.
    Vraag beantwoorden

Anonieme werknemer

Neutrale ervaring

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

Laagdrempelig, zonder tussenkomst HR recruiter. Meteen met manager en leidinggevende op de werkplek zelf. Snel reactie en aanbod ondertekend. Ik was er erg tevreden mee. Ik had dat niet verwacht van zo een bedrijf.

Anonieme werknemer

Ik heb gesolliciteerd bij KPN

top, fijne gesprekspartners. direct een dag later teruggebeld en te horen gekregen hoe en wat. fijne sfeer, duidelijke vragen en duidelijk verteld wat ik kan verwachen van de fucntie. en dat is fijn, omdat je voor beide partijen een match moet zijn. was geen ingewikkeld proces.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN in Sep 2019

Fase 1: toesturen van een motivatie en cv Fase 2: maken van een online assessment Fase 3: het eerste gesprek Fase 4: test in testcentrum Fase 5: tweede gesprek

Aanbod afgewezen

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN in Jun 2019

Een kennismakingsgesprek op locatie en een van introductie het bedrijf en de visie. Daarnaast veel vertellen over ervaringen en toekomstvisie, gewoon een prettig en informatief gesprek heen en weer. Daarna zou nog meer gesprekken volgen met engineers, maar niet op ingegaan ondanks het aanwezige enthousiasme bij de recruiter.

Aanbod afgewezen

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in Feb 2019

Three interviews: two technical ones and one about personal qualities. Very interesting talks, that are an interesting experience by themselves. The only thing is that process is very slow.

KPN

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Zoetermeer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Zoetermeer) in Jan 2019

War sehr super..... ich war total begeistert wie nett und freundlich die Mitarbeiter sind! Die Firma ist Prima alles top! Leider ist es zu keinem Arbeitsverhältnis gekommen. Aber ich wünsche Ihnen alles gute weiterhin!

• Warum haben sie sich für unsere Firma entschieden?

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in Jul 2018

Overall process was fine. This was through a external party which delivered the right workforce for this project. Highly educated, so quick to move on. Process included an intake by phone and two interviews on site.

• What are your ambitions after this project? (In other words, how quickly do you plan to move on?)

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam)

Gesolliciteerd op de functie UX-designer. Helaas werd er gevraagd naar werkervaring, waardoor de procedure direct werd gestopt. Echter werd er wel positief gereageerd op het CV en werd alles netjes afgehandeld.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij KPN (Amsterdam) in Apr 2018

prettige sollicitatieprocedure, waarvan het grootste deel online en via e-mail contact plaatsvindt. De allerlaatste selectie ronde is de assessmentdag op het hoofdkantoor. Er waren 3 selectiedagen bestaande uit elk 30 kandidaten, dus een totaal van 90 kandidaten. Hieruit werden er 25 gekozen, waarvan 4 tot 6 eingineers.

• Tijdens de assessmentdag word je 3x getoetst. Een OPQ interview, business case en presentatie individueel en een groepsopdracht.
Weergave: 1 - 10 van 54 Interviews

Veelgestelde vragen over sollicitatiegesprekken bij KPN

Glassdoor-gebruikers beoordeelden hun sollicitatie-ervaring bij KPN als 68.0% positief, met een moeilijkheidsscore van 2.66 uit 5 (waarbij 5 de hoogste moeilijkheidsgraad is). Kandidaten die solliciteerden op de functies Verkoopmedewerkster en Business Analyst, beoordeelden hun sollicitatiegesprek als het moeilijkst, terwijl het sollicitatiegesprek voor de functies Data Analist en Senior Project Manager als het gemakkelijkst werd beoordeeld.

Het wervingsproces bij KPN duurt gemiddeld 17 dagen. Er wordt hierbij rekening gehouden met 43 door gebruikers ingediende sollicitaties voor alle functie. Bij kandidaten die solliciteerden op de functie Verkoopmedewerkster, was de wervingsproces het kortst (gemiddeld 12 dagen), terwijl de wervingsprocedure voor de functie Data Analist het langst was (gemiddeld 25 dagen).

Op basis van 43 Glassdoor-sollicitatiegesprekken zijn veelvoorkomende fasen in het sollicitatieproces bij KPN onder meer:

Persoonlijk sollicitatiegesprek: 24.11%

Sollicitatiegesprek met panel: 8.04%

Drugstest: 2.68%

Overige: 1.79%

RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij KPN-werkzoekenden

Werkt u bij KPN? Deel uw ervaringen

KPN logo