Vragen tijdens solliciteren bij Koning & Hartman | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Koning & Hartman

Sollicitaties bij Koning & Hartman

3,0

Sollicitaties naar topfuncties bij Koning & Hartman

Reviews geschreven in het:Nederlands (2)

Sollicitatiegesprek voor de functie Young Professional

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Koning & Hartman (Delft) in oktober 2015.

Ik werd benaderd via Magnet.me en LinkedIn of ik geintresseerd was om mij op te geven voor de deze functie. De eerste ronde bestaat uit een motivatiebrief en CV check, hierna word je uitgenodigd voor een selectiedag (9-17) op kantoor met medeselectanten. Vantevoren moesten we online een capaciteitentest afnemen, zowel verbaal, numeriek als een persoonlijkheidstest en we moesten een case voorbereiden hoe wij een nieuwe contrainer shipping terminal zouden inrichten en wat de rol van Koning & Hartman hierin zou zijn. Op de dag zelf moesten we onszelf presenteren, waarom we geschikt zijn voor dit bedrijf, onze cases presenteren in kleine groepjes en met deze groepen een nieuwe presentatie te maken en deze te presenteren aan de rest van de directie en selectanten. Daarnaast hadden we individuele gesprekken over feedback op onze assesments en CV.

• Kies een van de afbeeldingen (een tafel met -+ 40 kaarten met plaatjes, varierend van een brug of ballerinas tot een auto besmeurd met modder) en vertel waarom dit bij jou past   Vraag beantwoorden

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Koning & Hartman.

Sollicitatieprocedure bestaat uit:
    CV+motivatie
    Uitnodiging wel of niet op selectiedag
    Voorbereiding op dag middels testen en een case
    Selectiedag met verschillende onderdelen
    Op basis van resultaat van die dag ben je door naar de volgende ronde
    Bestaat uit een gesprek

• Veel gebruikelijke vragen zoals vertel wat over jezelf , waarom Koning&Hartman, wat heb je met techniek, vertel wat over je nevenactiviteiten.   Vraag beantwoorden

Onderhandeling

Niet onderhandelbaar. Alle Young Professionals krijgen hetzelfde.