Sollicitatievragen bij Kruidvat

Bijgewerkt op Jan 19, 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 30 van meer dan 30 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Kruidvat

Aanbod afgewezen

Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat

kort gesprek met de winkelmanager doormiddel van een video gesprek ‎ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ ㅤ

• ervaring, studies, interesses, droom, hobby's
    Vraag beantwoorden

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat

Vrij snel na de sollicitatie uitgenodigd voor een gesprek. Tijdens het gesprek zijn alle belangrijke zaken besproken en na een wederzijds goed gesprek gelijk te horen gekregen of ik de baan zou krijgen.

Anonieme werknemer in Rotterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat (Rotterdam) in Jul 2021

Ik vond het spannend toen ik binnen kwam maar ik kwam vaker in de winkel om spullen te kopen ik kreeg veel vragen over mijn vaardigheid en wat ik doe in mijn vrije tijd

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat

ik werd gelijk uitgenodigd en kreeg al gauw te horen dat ik was aangenomen. ze gaven als optie dat ik een keer kon meelopen en toen werd ik begeleid. ookal had ik gesolliciteerd voor vakkenvuller hebben ze me toch achter de kassa gezet.

Anonieme werknemer in Heemstede, Noord-Holland

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat (Heemstede, Noord-Holland) in May 2021

Het was erg kort, sprak enkel met een caissière leider. Na 10 minuten aangenomen en 3 dagen later mijn contract gekregen. Had geen filiaalmanager gesproken want die had een operatie en de vervanging was op vakantie. Was wel een goed gesprek en omdat ze niet te hoog boven mij stond was het gesprek ook luchtiger.

• Waarom zou je bij Kruidvat willen werken?

Aanbod afgewezen

Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat

Veel vragen die eigenlijk meer met mij te maken hadden dan de functie die ik ging uitvoeren. Ik vond dat ze wat te veel vroegen voor een student. Ze hadden hoge verwachtingen.

Anonieme werknemer in Sint-Niklaas

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat (Sint-Niklaas) in Jan 2021

Ik heb in de middag om 14u sollicitatiegesprek gehad & had om 16u al een telefoontje dat ik mocht starten. 2 dagen later kreeg ik mijn planning. Ik kreeg ook meteen een hogere functie aangeboden in plaats van verkoopster wat dus zeer fijn was. Geweldig team en zeer corecte en eerlijke filiaalmanager.

Anonieme werknemer in Den Haag

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat (Den Haag) in Jan 2021

De sollicitatie procedure duur ongeveer 2 weken of soms minder. Je krijgt telefonisch een datum waar je een sollicitatie gesprek zal hebben. Soms krijg je meteen te weten of je aangenomen word of krijg je een telefoontje om te horen of je aangenomen word.

Kruidvat

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Almelo

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat (Almelo) in Jun 2020

Telefonisch gesprek, daarna assesment, 1 op 1 gesprek mee loop ochtend en daarna afgewezen... ze wouden toch liever als assistent.... allemaal heel onlogisch en onduidelijk. Mensen aan het werk zonder enig ervaring. Alles via het boekje

2 personen vonden dit sollicitatiegesprek nuttig

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Kruidvat in Jun 2020

via whats-app werden er vragen gesteld die ik moest beantwoorden en na een paar uur kreeg ik al te horen ,dat ze iemand anders geschikter vonden. dus jammer maar helaas.

Weergave: 1 - 10 van 30 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Kruidvat-werkzoekenden

Vakkenvuller

Werkt u bij Kruidvat? Deel uw ervaringen