Cover image for Loyens & Loeff

Is dit uw bedrijf?

Een sollicitatiegesprek toevoegen

Sollicitatievragen bij Loyens & Loeff

Bijgewerkt op 27 nov. 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
9 van meer dan 9 sollicitatiegesprekken gevonden

3,0
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Loyens & Loeff

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff

The process as fast and makes you feel very confortable. You have interviews with HR, seniors and partners. You will have different questions about your personality, work experience, and goals. Not many technical questions were asked. The answer doesn't take too much delay

• Why did you choose Loyens & Loeff?
    Vraag beantwoorden

Loyens & Loeff

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Zürich

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff (Zürich)

One single interview in which the Interviewer asked some general questions about myself, my CV, and my motivation. Overall very pleasant experience. The interview took place in person at their firm.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff

- One hour interview : 30min with the HR Manager : nice talk, personnality questions - explanations regarding your academic & professional background. - 30min with a Partner - more practical questions.

• HR: -What did you study? -Tell me more about your extracurricular activities. - Tell me a bit more about your foreign studies? - Why Loyens & Loeff & why Luxembourg? - Expectations regarding the job. Corporate M&A Partner : - Questions on the academic & professional background. - The experiences that lead me here…

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff

3 stages of the interview within a period of 2-3 weeks, can be considered good enough. - HR phone call + online tests (numerical, logical, and emotional) - Partner + senior associate - Partner + Partner (or senior associate)

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff

Gesprekken gehad met de volgende mensen: - recruiter - collega -Twee managers Ervaring is negatief. Er lijkt ee. Afrekencultuur te heeren en weinig respect van advocaten voor ondersteunde medewerkers. Twee managers die interview afnemen waren niet sympathiek.

Loyens & Loeff

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Rotterdam

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff (Rotterdam) in apr. 2019

Een kennismakingsgesprek en een gesprek waarbij ze meer ingaan op vaktechniek. Daarnaast dien je ook een online capaciteitentest te maken. Eventueel nog een klikgesprek met de afdeling maar dat is afhankelijk van de kandidaat en het team.

Loyens & Loeff

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff (Amsterdam) in okt. 2017

Een telefonische interview gevolgt door twee persoonlijke gesprekken gedurende vijf weken. Elk contact met het HR team was fantastisch. Het is duidelijk dat iedereen er graag werkt en dat er een top team zit. Ze gaan echt in op de mens en de motivatie op een kritische maar prettige manier. Het enige minpunt is dat ze na vijf weken en drie gesprekken, mij hebben laten afwijzen door iemand die ik in het proces niet had gesproken. Dat had beter gekund. Maar toch een aanrader op sollicitatie procedure en als bedrijf.

• Veel van de vragen waren kritisch, maar mensgericht gesteld en goed uitgelegd.

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff

- Interview with Human Ressource (General questions, personality, long term goals) - Interview with Two Partners (Legal questions, Thesis) - Interview with Junior associates - Personality / logic / numerical reasoning / verbal test

• - Why should we hire you and not someone else? What can you bring to our firm?
2 personen vonden dit sollicitatiegesprek nuttig

Loyens & Loeff

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Loyens & Loeff (Brussel) in feb. 2016

Interview avec 2 associés et une RH. RH m'a reçu et m'a directement parlé en néerlandais et anglais pour tester ma connaissance de ces langues. Ensuite, les associés sont venus et m'ont posé des questions à leur tour. Durée : environ 20 minutes.

• Q : Pourquoi voulez-vous être avocat? Q : pourquoi avez-vous choisi ce master plutôt qu'un autre?

Loopbanen die populair zijn bij Loyens & Loeff-werkzoekenden

PwC

3,9

67.181 reviews
Vergelijken

Glassdoor heeft alle vacatures, salarisinformatie, bedrijfsreviews en sollicitatiereviews van mensen die zelf bij de bedrijven werkzaam zijn. Dit helpt u bij het vinden van uw droombaan.