Vragen tijdens solliciteren bij McDonald's | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij McDonald's

Sollicitaties bij McDonald's

1,7

Reviews geschreven in het:Nederlands (7), Engels (5701), Portugees (187), Frans (131)Meer

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij McDonald's (Breda) in januari 2015.

Online een cv en motivatie ingestuurd, ik kreeg vervolgens een telefoontje met een uitnodiging voor een gesprek. Na dit gesprek was er een introductie dag met uitleg over het bedrijf en het contract.

Sollicitatiegesprek voor de functie Crew Member

Anonieme werknemer in Zwolle, Overijssel

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij McDonald's (Zwolle, Overijssel) in oktober 2014.

- Gesprek met afdelingsmanager, paar open vragen gesteld, volgende dag telefoontje dat je meteen kan beginnen

Het was een erg open gesprek met een relaxte sfeer. Er is absoluut geen voorbereiding vereist, de MacDonalds heeft meer vraag dan aanbod als het gaat om arbeidskrachten in de keuken. Niemand die dit gesprek ingaat hoeft zich zorgen te maken, als men geen strafblad heeft (word naar gevraagd) dan is de kans extreem groot, zoniet zeker, dat je word geaccepteerd.

Onderhandeling

Schooldagen waren onderhandelbaar, het inplannen van avond/daguren was echter moeilijk onhandelbaar, al was het mij wel gelukt om dit (nachtshifts) in de eerste instantie te vermijden. Echter, toen ik de mogelijkheid had om in nachtshifts te werken werd ik continu ingepland in die shift. Mocht je een gruwelijke hekel hebben aan nachtshifts (neem het van oude medewerkers aan; het is zwaar), laat absoluut goed merken dat je daar niet voor beschikbaar bent, verzin desnoods iets. Help jezelf!

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 4 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij McDonald's (Geleen) in december 2014.

Je krijgt een blaadje waar je in kunt vullen welke dagen je wilt werken en hoeveel uur. Ook beschrijf je of je naar school gaat en naar welke school. Vervolgens moet je je persoongegevens opschrijven. Dit blaadje lever je in en na een tijdje word je gebeld voor een sollicitatie gesprek. Voor dit gesprek moet je gewoon bij de McDonalds zelf komen

• Op welk station ik wilde werken
      Of ik naar school ging
      Of ik hobby's had
      Hoeveel uur ik wilde werken   1 antwoord

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij McDonald's (Roermond) in augustus 2012.

Nadat ik via de website van McDonalds had gesolliciteerd, kreeg ik een paar dagen later een reactie per email. In deze mail stond dat ik werd uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Het gesprek vond plaats met de restaurant manager. Er werden een paar korte vragen gesteld over hobby's, werkervaring en opleiding. Na afloop van het gesprek zei dat manager dat ik aangenomen was.

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij McDonald's (Breda) in oktober 2013.

Ik werd gelijk aangenomen en heb binnen een half uur mijn contract getekend. Stelde niet veel voor. Er werden alleen algemene vragen gesteld. Alle algemene informatie gevraagd. Tijdens het gesprek krijg je te horen hoeveel je gaat verdienen en waar je gaat werken. Keuken of counter, drive.

Sollicitatiegesprek voor de functie Crewlid

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Etten-Leur

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij McDonald's (Etten-Leur) in november 2013.

Je word tijdens het gesprek gevraagd hoeveel ervaring je hebt, wat je er precies van verwacht, hoe groot je productkennis is en waarom je voor de mc gekozen hebt. Als je hoort dat je bent aangenomen moet je nog een keer naar het hoofdkantoor om kleding te passen en een presentatie bij te wonen over veiligheid op de werkvloer. Daarna word je pas ingewerkt op de vloer zelf.

Sollicitatiegesprek voor de functie Crewlid

Anonieme werknemer in Winschoten

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij McDonald's (Winschoten) in december 2018.

aanmelden via website na het aanmelden kreeg ik 4 dagen hierna een email. hierin stond dat ik was uitgenodigd voor een oriëntatie gesprek. na dit gesprek mocht ik 1 week later mijn contract tekenen.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (5701), Portugees (187), Frans (131), Spaans (95), Duits (28)