Vragen tijdens solliciteren bij NIKE | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij NIKE

Sollicitaties bij NIKE

2,9

Reviews geschreven in het:Nederlands (26), Engels (1499), Frans (27), Portugees (20)Meer

First hire vue interview and then test and phone call. You have to prepare an online test assessment for excel skill and you will have a phone call interview with manager and director.

Sollicitatiegesprek voor de functie Internship

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE in september 2019.

Cv en motivatiebrief verzonden, vervolgens via een online interview wat vragen beantwoord via HireVue. Meer dan vier weken gewacht ( ze zouden binnen 10 dagen een reactie geven) en verder nooit wat van ze gehoord. Verder had ik geen contactgegevens om het eventueel na te vragen.

• Tell us something about yourself and why Nike? Tell us about your experience with analysing data. What do you think our biggest challenges are in this department? Tell us why to choose you (extra opportunity to tell something about your skills etc.).   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Strategic Planning Director

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

jobdescriptions worden via e mail alert gestuurd, vervolgens moet er een motivatiebrief en een cv worden gedeeld. Nike reageert nooit. Hun talent scouts reageren op geen enkele vraag en accepteren geen linkedin verzoeken. Meestal zijn ze al weer doorgeschoven naar de volgende job.

• er wordt een cv en een motivatie brief gevraagd   2 antwoorden

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE.

ronde 1 : telefonisch interview
    ronde 2 : computer testen

Wanneer je het gesprek positief afrond volgt uitnodiging voor computer testen : test algemeen redeneren ( eliminerend ) , planningstest en persoonlijkheidstest. De score van de eerste test bepaald of je op gesprek mag komen of niet

• vooral vragen over leidinggevende capaciteiten , welk soort leider je bent en welke taken van de functie je denken aan te spreken. Wanneer je dit gesprek positief afrond volgt uitnodiging voor computer testen : test algemeen redeneren ( eliminerend ) , planningstest en persoonlijkheidstest. De score van de eerste test bepaald of je op gesprek mag komen of niet   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Supply Chain Management Trainee

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Laakdal, Antwerpen (België)
    Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE (Laakdal, Antwerpen (België)) in april 2018.

Eerste ronde: CV doorsturen
    Tweede ronde: Online oefeningen om uw vaardigheden in te kunnen schatten
    Derde ronde: assessment day op de campus bestaande uit
    een groepsoefening, waarna een rondleiding werd gegeven van de site en als afsluiter een gesprek met de aanwervers van een uur ongeveer

• geef voorbeelden van situaties waar je in een leiderspositie hebt gezeten   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Coach/Team Leader

Anonieme werknemer in Laakdal, Antwerpen (België)

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE (Laakdal, Antwerpen (België)) in april 2018.

eerst een intake > daarna cognitieve testen online (persoonlijkheids, inzicht, nummeriek, taal > daarna assesment center groepsopdrachtjes en persoonlijk interview met werknemers > gesprek met director van de betreffende locatie> job offer

Sollicitatiegesprek voor de functie magazijnier

Anonieme werknemer in Antwerpen (België)

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE (Antwerpen (België)) in december 2017.

Sollicitatie op dinsdag via internet met test. Slechts een uurtje daarna werd ik gebeld en werd ik uitgenodigd voor een gesprek de dag nadien. Twee dagen later werk ik reeds rondgeleid en opgeleid. En na het weekend mocht ik reeds aan de slag.

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE (Hilversum) in december 2017.

Eerst moet jij een online assessment doen, daarna wordt jij opgebeld door HR, die meestal gewone vragen in een sollicitatiegesprek stellen en als laatst heb jij een face-to-face sollicitatiegesprek met jij toekomstige manager

Sollicitatiegesprek voor de functie Communications

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE (Amsterdam) in november 2017.

During the Digital Interview you are exposed to different questions. You have some time to read them and then the camera turns on. I don't remember everything, but the following three questions were asked during the Digital Interview.

Sollicitatiegesprek voor de functie Team Coach

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel (België)
    Afgewezen aanbod
    Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij NIKE (Brussel (België)) in januari 2016.

Gesprek met HR verantwoordelijke, klassieke vragen zoals geef 3 goeie en geef 3 slechte kwaliteiten van jezelf, waarom je voor deze functie kiest. Ze hechten ook veel aandacht of je veel over het bedrijf weet of niet. Ze verwachten dat je op voorhand de youtube filmpjes die beschikbaar zijn voor de functie hebt bekeken en ze vragen hier ook van wat je ervan vindt.