Vragen tijdens solliciteren bij Nationale-Nederlanden | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Nationale-Nederlanden

Sollicitaties bij Nationale-Nederlanden

2,3

Sollicitaties naar topfuncties bij Nationale-Nederlanden

Reviews geschreven in het:Nederlands (4), Engels (4)

Sollicitatiegesprek voor de functie Investments

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Nationale-Nederlanden (Den Haag) in mei 2018.

CV en motivatie. Door middel van het Talent Pitch programma wordt op een interactieve manier gekeken of je bij NN past. Het Talent Pitch programma maakt gebruik van korte filmpjes waarin verschillende situaties worden nagebootst die je zou kunnen tegenkomen in het werk als Trainee. Hierbij moet je vragen beantwoorden, de antwoorden zijn allemaal meerkeuze.

• Wat jij in een bepaalde situatie op het werk zou doen. Meerkeuzeopties via het Talent Pitch programma.   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Senior Fixed Income Trader

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Haag

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Nationale-Nederlanden (Den Haag) in juni 2016.

Na bevestiging van sollicitatie is het na 6 weken nog steeds stil, Na 7 dagen na versturen sollicitatie is er door mij gebeld en werd toegezegd zo snel mogelijk te reageren

Sollicitatiegesprek voor de functie Casemanager

Afgewezen aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Nationale-Nederlanden (Den Haag) in mei 2015.

De sollicitatie verliep erg goed, de manager die daarbij zat was vriendelijk, echter zou dit later niet mijn eigen manager worden. Die manager was bijzonder hard en onmenselijk. Terug naar sollicitatie: de HR-dame stelde goede vragen en er was een goede klik. Dit kwam uiteraard het verloop van het gesprek ten goede

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Nationale-Nederlanden.

Motivatiebrief + CV. Daarna een gesprek. Het was een vrij vloeiend gesprek wat uit twee delen bestond. Een gedeelte met de directeur en een collega en een gedeelte met twee andere collega's. Dat was prettig omdat je dan ook meteen een gevoel krijgt bij de sfeer op de afdeling. Verder was het gesprek niet erg moeilijk, eerder gezellig. Omdat er nog andere kandidaten waren werd gezegd dat het wel even kon duren, maar dezelfde dag nog positief bericht gehad.

• Vaktechnische vragen en beschrijving over mezelf. Daarnaast nog vragen rondom de keuze voor NN.   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (4)