Vragen tijdens solliciteren bij Nest | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Nest

1 Sollicitatiereview

3,0

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (1), Engels (79)

Sollicitatiegesprek voor de functie Trainer

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Nest (Amsterdam) in januari 2015.

Sollicitatieprocedure ging via Skype, vanwege het feit dat Nest in Londen zit gevestigd. Het gesprek g ging daarom dus ook in het gesprek in het Engels. Er worden verschillende situaties uitgelegd, met de vraag hoe ik daarop zou reageren. Je moet jezelf heel erg verkopen om credibility te creëren bij de interviewer. Verder wel een heel prettig gesprek. Ook hebben we in Londen een 3 daagse training gehad waar een acteur aan te pas kwam, waar jij een gesprek mee moet voeren. Het doel hiervan is om te kijken hoe je reageert op verschillende soorten mensen (DISC).

• Wat weet je al over Nest?

Hoe zou je een situatie als .... het beste aanpakken?   Vraag beantwoorden

Onderhandeling

Ik persoonlijk heb geen onderhandelingsfase meegemaakt.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (79)