Vragen tijdens solliciteren bij Nuon | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Vragen tijdens solliciteren bij Nuon

3,2

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (4), Engels (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Nuon Inbound Sales Agent

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Groningen
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij Nuon (Groningen) in oktober 2015.

Via het uitzendbureau YoungCapital heb ik eerst moeten solliciteren om te kijken of ik in aanmerking kwam voor de vacature bij Nuon, na deze met positief advies afgesloten te hebben heb ik bij de Nuon ook nog een sollicitatie gehad, waarna als die ook positief beoordeeld was je een week training kreeg. Als je daarna ook de test (bijna) foutloos maakte werd je aangenomen.

Sollicitatiegesprek voor de functie Project-Manager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam
    Afgewezen aanbod
    Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Nuon (Amsterdam) in september 2015.

Minimaal 5 gesprekken. 1e met HR manager en/of recruiter. Vervolgens met toekomstig manager en toekomstige collega. Ter afsluiting met de manager van de manager. vervolgens een telefoontje van HR Manager met voorstel arbeidsvoorwaarden

Sollicitatiegesprek voor de functie Manager

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Nuon (Amsterdam).

Sollicitatiebrief en CV, daarna sollicitatiegesprek met twee managers. Intern assessment met inductief redeneertest en rollenspel, interview. Het was een interne sollicitatie. Gesprek was vriendelijk en respectvol met veel ruimte voor vragen en brainstormen.

• Waar zou je 10 miljoen euro in investeren en waarom?   4 antwoorden

4. Is dit nuttig? De community is er afhankelijk van dat iedereen deelt – Sollicitatiereview anoniem toevoegen

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Nuon (Leeuwarden) in oktober 2014.

via internet op de vacature gekomen en daarna gesolliciteerd 1 keer een gesprek bij het uitzend bureau na thuis test daarna bij nuon zelf deze bijde gesprekken waren interactief en leuk

• hoe zie je het verlenen van service en hoe achterhaal je klantvragen   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1)