Sollicitatievragen bij OGD

Bijgewerkt op 17 sep 2020

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 12 van meer dan 12 sollicitatiegesprekken gevonden

2,4
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij OGD

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij OGD in jul 2020

Process was clear and orginized. I had 2 rounds of interview, one with HR, and another one with HR and technical people. Both times inteview was orginazed via Microsoft Teams, clear and professional.

• There was not specific technical questions, more like discussion about my experiance and overview on what I was doing before.
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij OGD in jun 2020

Online gesolliciteerd werd al vrij snel gebeld voor een eerste gesprek. Gesprek via Skype van rond de 40 minuten. Uitleg gekregen over het programma, mijn ambitie voor ICT en mijn cv en achtergrond besproken. Een week na het gesprek werd ik gebeld dat ik een aanbod kreeg.

Anonieme werknemer in Delft

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft) in apr 2019

brief online ingediend, 1 dag later gebeld, 2 gesprekken gehad, binnen 3 weken aangenomen. Ging heel prettig en heel snel. HR gaf snel antwoord op aanvullende wensen. Gesprekken waren goed voorbereid.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij OGD

na een hele hele hele hele korte telefoongesprek uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op kantoor in delft, daarna een test over hele domme vragen en daarna wachten voor een bevestiging voor een tweede gesprek.

OGD

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft) in jan 2019

Twee dagen na invullen vacature een telefoontje van P&O met een uitnodiging voor gesprek. Daarna nog een tweede gesprek en een aanbod van OGD. Al met al een zeer snelle en efficiente manier van werken.

Anonieme werknemer in Delft

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft)

Ik heb gesolliciteerd via een werknemer van dit bedrijf. Het proces ging erg snel en het gesprek verliep informeel. Prettig gesprek, en ik kon eigenlijk binnen een paar weken al aan de slag.

• Er werd voornamelijk gekeken naar persoonlijkheid en niet zozeer naar de ervaring in dit geval.

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij OGD

Sollicitatie ingediend en binnen enkele dagen door een vriendelijke dame teruggebeld. Het sollicitatiegesprek volgde al vrij snel. Als ze potentie in je zien dan hakken ze snel knopen door. Dat is ook te prijzen als je kijkt naar eindeloze sollicitatieprocedures bij andere bedrijven.

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft) in aug 2017

De sollicitatie bestond uit twee gesprekken. Het eerste gesprek was met een recruiter en een developer en was vooral gericht op wederzijdse kennismaking. Het tweede gesprek ging meer de diepte in met een (leuk) stukje programmeren en meer duidelijkheid over de functie en het bedrijf. Beide gesprekken waren erg prettig met een informele sfeer.

Anonieme werknemer in Delft

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft)

Ik had via de website een sollicitatiebrief gestuurd en werd 3 dagen daarna al opgebeld door een P&O'er met de vraag of ik op bezoek wilde komen. Dat vond ik erg pro-actief van ze! Ik had geen IT-ervaring, gaf dat ook nogmaals aan tijdens het telefoontje, maar als ik affiniteit had met de IT en veel wilde leren, was dat geen probleem.

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Amsterdam) in jan 2016

Eerst een digitale ICT-test op kantoor. Vervolgens een gesprek over je kwaliteiten en CV. Na de test was het gesprek vooral gericht om elkaar beter te leren kennen en je wordt heel erg op je gemak gesteld.

Weergave: 1 - 10 van 12 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij OGD-werkzoekenden

IT Helpdesk

Werkt u bij OGD? Deel uw ervaringen