Sollicitatievragen bij OGD

Bijgewerkt op Jun 21, 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
15 van meer dan 15 sollicitatiegesprekken gevonden

2.3
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij OGD

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij OGD

Gesolliciteerd via de website. Binnen 1 werkdag gebeld door een recruiter, er werd meteen gevraagd waarom OGD en wat mijn motivatie was. Na een kort gesprek werd er een kennismakingsgesprek gepland via Teams. Het gesprek was erg prettig en informeel, het ging voornamelijk over mijn CV, werkervaring/achtergrond. Tijdens het gesprek moest ik ook nog een test doen over mijn algemene IT kennis. Het gesprek duurde iets langer dan een uur. Ik werd na een paar dagen al gebeld met een aanbod. Sollicitatieprocedure was al met al erg prettig en heel snel.

• Waarom OGD? Waarom IT? Waar zie jij jezelf over x aantal jaren? Waarom zouden we jou moeten aannemen?
    Vraag beantwoorden

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij OGD in Jul 2020

Process was clear and orginized. I had 2 rounds of interview, one with HR, and another one with HR and technical people. Both times inteview was orginazed via Microsoft Teams, clear and professional.

• There was not specific technical questions, more like discussion about my experiance and overview on what I was doing before.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij OGD in Jun 2020

Online gesolliciteerd werd al vrij snel gebeld voor een eerste gesprek. Gesprek via Skype van rond de 40 minuten. Uitleg gekregen over het programma, mijn ambitie voor ICT en mijn cv en achtergrond besproken. Een week na het gesprek werd ik gebeld dat ik een aanbod kreeg.

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij OGD in Sep 2019

Een vrij eenvoudig en oppervlakkig gesprek over je eerdere werk ervaring en je interesses. Je loopt tijdens het gesprek voornamelijk door je CV heen. Zorg dus dat je goed in beeld hebt waar je interesses liggen en daarnaast is het een heel natuurlijk gesprek.

• Heb je enige kennis van de diensten die OGD levert?

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij OGD in Apr 2019

brief online ingediend, 1 dag later gebeld, 2 gesprekken gehad, binnen 3 weken aangenomen. Ging heel prettig en heel snel. HR gaf snel antwoord op aanvullende wensen. Gesprekken waren goed voorbereid.

OGD

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Utrecht

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Utrecht)

na een hele hele hele hele korte telefoongesprek uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op kantoor in delft, daarna een test over hele domme vragen en daarna wachten voor een bevestiging voor een tweede gesprek.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft) in Jan 2019

Twee dagen na invullen vacature een telefoontje van P&O met een uitnodiging voor gesprek. Daarna nog een tweede gesprek en een aanbod van OGD. Al met al een zeer snelle en efficiente manier van werken.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft

Aanbod afgewezen

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft) in Apr 2018

Bestond uit een uitgebreide gespreksronde met een recruiter, op locatie. Uitvoerig gesproken over je CV, wensen in de functie, werkzaamheden en ook wat luchtige praat over hobbies. Als zeer prettig ervaren.

Anonieme werknemer in Delft

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft)

Ik heb gesolliciteerd via een werknemer van dit bedrijf. Het proces ging erg snel en het gesprek verliep informeel. Prettig gesprek, en ik kon eigenlijk binnen een paar weken al aan de slag.

• Er werd voornamelijk gekeken naar persoonlijkheid en niet zozeer naar de ervaring in dit geval.

Anonieme werknemer in Delft

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij OGD (Delft)

Sollicitatie ingediend en binnen enkele dagen door een vriendelijke dame teruggebeld. Het sollicitatiegesprek volgde al vrij snel. Als ze potentie in je zien dan hakken ze snel knopen door. Dat is ook te prijzen als je kijkt naar eindeloze sollicitatieprocedures bij andere bedrijven.

Weergave: 1 - 10 van 15 Interviews
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij OGD-werkzoekenden

Werkt u bij OGD? Deel uw ervaringen

OGD logo