Sollicitatievragen voor een Senior Accountant bij Palo Alto

Bijgewerkt op Apr 10, 2018

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er is 1 van meer dan 6 sollicitatiegesprekken gevonden

Sollicitatiegesprekken bij Palo Alto

Negatief100%
Rekruteerder100%
2.0
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Palo Alto

Palo Alto

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Palo Alto (Amsterdam) in Dec 2017

dit heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt. Ik werk inmiddels al meer dan 17 jaar. ik werd uitgenodigd door de bedrijf voor een gesprek. In december 2017 vond de eerste gesprek met de directeur liep uit en had een goed gesprek gehad. Na 2 weken dat ik zelf contact met de bedrijf had opgenomen werd ik uitgenodigd voor 2e gesprek. het moest allemaal met spoed omdat iemand op vakantie zou gaan. daarna heb ik meer dan 3 weken niks van de bedrijf gehoord. in tussen hadden ze de een andere functie die open stond vervuld. na paar keer contact te hebben opgenomen kwamen ze terug met antwoord dat ze de fucntie van de GL manager hadden vervuld en dan starten ze opnieuw met de solicitati procedure rond maart en mij zouden contacteren. tot nu toe heb ik niks van die bedrijf mogen vernemen. ik vraag me af wat voor mensen in HR werken. zo wil je niet behandeld worden en zeker niet na de 2e gesprek . als ik niet door de selectie bent gekomen hadden ze op ze minst mij dat kunnen laten weten. dat hebben ze niet gedaan wat ik heel erg slecht vind. ik ben eigenlijk wel blij dat ik voor dit soort bedrijf niet hoeft te werken.

• vragen waren te makkelijk
    1 antwoord
Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen
RSS-feed</>Embed

Werkt u bij Palo Alto? Deel uw ervaringen