Vragen tijdens solliciteren bij PepsiCo | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij PepsiCo

Sollicitaties bij PepsiCo

2,6

Reviews geschreven in het:Nederlands (5), Engels (2330), Portugees (86), Spaans (25)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Intern

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Utrecht

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij PepsiCo (Utrecht) in november 2015.

Email gestuurd naar HR stagiaire, dit had ik via een kennis gekregen. Daarna middels de telefoon een korte screening en vervolgens werd ik uitgenodigd op een gesprek. Tijdens het gesprek heb ik met mijn contact bij HR en de manager van het team gesproken. Was een prima gesprek waarin ook vanuit Pepsico duidelijk werd aangegeven wat ik als stagiair kon verwachten. Er werden verder geen moeilijke vragen gesteld en de sfeer was erg ontspannen. Uiteindelijk voorgedragen voor een andere functie als stagiair.

Sollicitatiegesprek voor de functie Marketing

Anonieme werknemer in Utrecht

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij PepsiCo (Utrecht) in april 2015.

Brief en CV opsturen voor de Next Inerns Day. Vervolgens is er op de dag zelf een gesprek met een team manager van de door jouw gekozen functie en tal van andere activiteiten waarin je meer leert over het bedrijf, de invulling van de stage en je toekomstig team. Na deze dag wordt je uitgenodigd voor een gesprek waarin je met de huidige manager van jouw functie zal praten over jouw geschiktheid voor de functie.

Sollicitatiegesprek voor de functie Marketing

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij PepsiCo in mei 2017.

In eerste instantie was ik benaderd of ik interesse had om deel te nemen aan de inhousedag. Hier ben ik op ingegaan en hier heb ik verschillende gesprekken gehad. Aan de hand hiervan ben ik uitgenodigd voor een tweede gesprek, echter was dit voor een andere functie dan waar ik aanvankelijk in geïnteresseerd was. Bij de inhousedag vond ik de gesprekken wat rommelig verlopen maar het tweede gesprek was leuk, verliep soepel en er hing een informele sfeer.

• Kun je een voorbeeld noemen van een marketingcampagne die jij heel leuk vind of die jou is bijgebleven?   Vraag beantwoorden

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij PepsiCo (Utrecht) in juni 2018.

Ik had mij ingeschreven bij een recruiter en van daaruit werd ik voorgesteld voor de functie.
    De procedure bestond uit een telefonisch interview, capaciteitentest en een face to face gesprek met leidinggevende en diens manager.

• Teschnische vragen over vakinhoudelijke zaken, vragen over vakinhoudelijke zaken.
      sterke en zwakke punten en waarom moeten we je aannemen?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie IT BRM

Anonieme werknemer in Zaventem (België)

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij PepsiCo (Zaventem (België)) in april 2019.

- CV en motivatiebrief insturen via de site
    - Telefonisch gesprek met HR departement van ongeveer 30 minuten
    - Indien uitgenodigd, business case met de andere kandidaat interns van de verschillende departementen. Hierna is er een gesprek met de huidige interns van gekozen functie en de Manager met wie je zal samenwerken. Dit alles gebeurt op een internday

• - Beschrijving van jezelf
      - Motivatie om voor PepsiCo te werken?
      - Waarom zou jij de functie goed invullen?   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (2330), Portugees (86), Spaans (25), Frans (16), Duits (2)