Sollicitatievragen bij PostNL

Bijgewerkt op 26 mei 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 49 van meer dan 49 sollicitatiegesprekken gevonden

2,3
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij PostNL

Ik heb gesolliciteerd bij PostNL

Duidelijk gesprek, persoonlijke vragen. De vragen betreffen inhoudelijke kwaliteiten waarop doorgevraagd wordt door verschillende teamleden uit verschillende lagen van de afdeling. Het is een relatief informeel gesprek, het duurde ongeveer een uur.

• Wat zijn je sterke punten ?
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Haag

Aanbod afgewezen

De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij PostNL (Den Haag)

De gesprekken en het contact met PostNL heb ik als zeer prettig ervaren. Het assessment bij Vidacto niet. Ik miste inlevingsvermogen van hun kant en ik vond de man die mij begeleidde niet vriendelijk.

PostNL

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb gesolliciteerd bij PostNL (Amsterdam)

Ik werd op ochtend gebeld en mijn sollicitatie het werd geweigerd omdat ik spreek geen nederlands. ik vond het jammer😣😣😣if ik ga werken als postbezorgen waarom moet ik nederlands taal nodig??

Neutrale ervaring
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb gesolliciteerd bij PostNL

De procedure start door het maken van een capaciteiten test en een persoonlijkheidstest en het insturen van je CV. Bij een positief resultaat van de testen volgt een uitnodiging voor een gesprek waarbij de persoonlijkheidstest wordt besproken.

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij PostNL in feb 2021

Eerst een sollicitatieformulier ingevuld, zonder cv en motivatie. Daarna moest ik een sollicitatiegesprek inplannen met een recruiter. Dit vond ik een prettig gesprek. Ik mocht kennismaken met de leidinggevende. Dit gesprek was waardeloos. De leidinggevende leek geen tijd voor mij te hebben. Hij was ondertussen druk bezig met andere dingen. Hij leek geen interesse in mij te hebben, en kapte mijn antwoorden op zijn vragen af.

• Waarom heb je hier gesolliciteerd? Zie jij jezelf met een elektrische bakfiets fietsen? Ook in de regen?

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij PostNL

Er wordt gestart met een set aan persoonlijkheid vragen. Om te bepalen of je in het team past, deze procedure kwam echter snel te vervallen in een skills analyse. Wat op zichzelf niet

• Wat zijn je sterke kanten? Ben je een een afmaker of een starter? Teamwerker of solist.

Ik heb gesolliciteerd bij PostNL

Heel eenvoudig en doelgericht. Alles was snel geregeld, wat logisch is voor de functie pakketbezorger in het weekend. Verder werd er meteen duidelijk uitgelegd wat het werk inhieldt met behulp van een powerpoint.

• Ben je flexibel, hoe kijk je aan tegen overwerken?

Anonieme werknemer in Apeldoorn

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij PostNL (Apeldoorn) in okt 2020

Via de mail kreeg ik een nummer om naar te bellen voor een sollicitatiegesprek, vriendelijke vrouw die mijn sollicitatiegesprek heeft afgenomen. Binnen paar dagen ben ik terug gebeld en doorgekomen voor een ander gesprek die ik morgen heb. Spannend tot nu toe verliep het heel makkelijk.

• Algemene vragen, waarom ik deze baan heb gekozen, of ik fit ben, vriendelijk enzv. En gegevens doorgegeven.

Neutrale ervaring

Ik heb gesolliciteerd bij PostNL

Recruitment ging via headhunter. Eerst met headhunter telefonisch van alles besproken en daarna met twee PostNL mensen. Ze hadden uitgebreid mijn CV bestudeerd en wisten precies waar ze het over hadden.

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij PostNL in jul 2020

Ik heb online gesolliciteerd. Een dag later werd ik gebeld om zeker te maken dat ik geschikt was voor een sollicitatiegesprek. De dag erna was mijn sollicitatiegesprek. Het ging best snel.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig
Weergave: 1 - 10 van 49 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij PostNL-werkzoekenden

Postbezorger
Teamleider Tijdgebonden Netwerk Uitvoering Limburg