Sollicitatievragen voor een Senior Application Management Specialist bij Provolve IT

Bijgewerkt op 9 okt 2020

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er is 1 van meer dan 2 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Provolve IT

Provolve IT

Anonieme werknemer in Zoeterwoude

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 7 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Provolve IT (Zoeterwoude) in mrt 2020

Op 21 januari 2020 werd ik gevraagd door Dereck om een koffiemoment te doen. Ik had geen enkel vermoeden wat er ging gebeuren. Ik had kort daarvoor een succesverhaal geschreven omtrent ESD. Ik dacht dat het daar over zou gaan. Het koffiemoment hadden we in Zoeterwoude op dinsdag 11 februari 2020. Dereck heeft het over de toekomst gehad en over ESD. Dereck stelde een vraag om bij Provolve aan de slag te gaan en of ik daar over na wil denken. Het huidige salaris wilde hij niet weten. Hij wilde een eigen aanbod doen als ik verder wilde gaan. Dat vond ik zo gaaf dat ik daar niet lang over na hoefde te denken. Het tweede gesprek hebben we telefonisch gedaan op donderdag 5 maart 2020. Dat was een goed en fijn gesprek. Dereck heeft mij na het gesprek een aanbieding gedaan. We waren toen bijna afgerond, maar helaas gooide Covid19 vlak daarna roet in het eten en stond het even stil, wat een logisch gevolg was. Maar altijd nog de intentie om over te stappen. Tussentijds hebben we elkaar steeds op de hoogte gehouden. Afgelopen maand is het proces versneld en is er een nieuwe aanbieding gekomen. Daar ben ik mee akkoord en er is vandaag getekend. Helemaal blij mee. Sinds 2013 sta ik in contact met Dereck en heb hiervoor vaak ESD getest en uitgeprobeerd. Een mooi product!

• Een echt sollicitatiegesprek is het niet geweest en zo is het gesprek niet gegaan.
    1 antwoord
Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen
RSS-feed</>Embed

Werkt u bij Provolve IT? Deel uw ervaringen