Vragen tijdens solliciteren voor Senior Cloud Engineer bij Provolve IT | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren voor Senior Cloud Engineer bij Provolve IT

Sollicitaties bij Provolve IT

1 Sollicitatiereview

3,0

Sollicitaties naar topfuncties bij Provolve IT

Reviews geschreven in het:Nederlands (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Senior Cloud Engineer

Anonieme werknemer in Hoofddorp

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Provolve IT (Hoofddorp) in maart 2020.

Ik heb mijn werkervaring en interesses op een carrière onderdeel van tweakers.net achtergelaten en daar kwam enkele weken later een match uit bij Provolve IT. Hierop volgde een videogesprek en verschillende e-mails en telefoongesprekken waaruit bleek dat de match klopte. Omdat op dat moment de toekomst wat minder zeker werd vanwege Covid19 kwam het beide partijen beter uit nog even te wachten, in de tussentijd bleef er wel contact en konden we het gesprek enkele maanden later weer oppakken. Communicatie met Provolve IT werd door mij als zeer verfrissend en modern ervaren.

• Er werden niet zozeer standaard vragen gesteld, het was gewoon een gesprek waar ik vooral het idee kreeg dat er heel goed geluisterd werd. In de gesprekken kwam ook duidelijk naar voren wat verwacht werd en wat ik mocht verwachten.   Vraag beantwoorden

Reactie van Provolve IT

13 okt. 2020 – CEO

Heel erg bedankt voor deze positieve ervaring omtrent het sollicitatieproces. Altijd goed om te lezen hoe dit wordt ervaren. We heten je van harte welkom bij ons en kijken uit naar een fijne samenwerking!