Sollicitatievragen bij Rituals

Bijgewerkt op 3 jul 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 55 van meer dan 55 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Rituals

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals

Erg veel energie gehad bij elke gesprek. Eerste was telefonische met recruiter en de rest was persoonlijk met area manager en store manager. Ik heb de gesprekken als makkelijk en positief ervaren en kijk ook dan met plezier terug.

• Hoe zou je iemand een taak moeten geven?
    1 antwoord

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals in jun 2021

Snel uitgenodigd en zeer snelle procedure. Wederzijdse interesse en respect. Voor het gesprek een soort platform met specifieke vragen die langs het hoofdkantoor gaat. Eigenlijk binnen een week reactie gehad.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals

Candidature en ligne ,Curriculum vitae envoyé avec lettre de motivation puis recontacté par e mail une semaine après environ pour un entretien d'embauche par téléphone avec des questions sur les capacités professionnelles et le parcours professionnel

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in San Diego, CA

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals (San Diego, CA) in mei 2021

Job post had incorrect salary. Actual pay rate was much less than advertised. Manager set a phone interview with me then never contacted me day of when I waited for the call. When I called to follow up she was incredibly unprofessional and blamed the missed interview on me. She lacked professionalism and made the store look like a bad place to work.

• "were you applying because of pay rate? because what was advertised is incorrect...

Rituals

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Apeldoorn

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals (Apeldoorn) in mei 2021

Eerst een sollicitatie online invullen met wat je motivatie is en daarbij ook je cv bijgevoegd. Dan telefonisch wat extra informatie en een uitnodiging voor een Kennismakingsgesprek en vervolgens een meeloop dag om te kijken of dit bevalt. Er werd besproken wat de uren, taken en mogelijkheden waren.

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals

Process en plusieurs étapes, nombreuses questions de personnalité. Je pense qu'ils étaient à la recherche de soft skills et de mieux comprendre mon projet professionnel à long terme. Ils me laissez beaucoup parler

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals (Amsterdam) in apr 2021

Eerst moest ik een online assessment afronden. Daarna heb ik 2 gesprekkem gevoerd met managers. Uiteindelijk ben ik afgewezen, omdat mijn Nederlands niet goed genoeg zou zijn. Daarna is een toezegging gedaan dat ik in een ander filiaal zou kunnen werken, bleek uiteindelijk dat het helemaal niet kon. Blij gemaakt met een dode mus..

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals (Amsterdam) in apr 2021

Processus en 4 différentes étapes, test de raisonnement et de personnalité, entretien téléphonique, mises en situation et dernier entretien avec RH et manager . Recruteur très sympathique et professionnel

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Valencia, Valencian Community

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals (Valencia, Valencian Community) in apr 2021

Proceso de unos 10/15 minutos y muy dinámico y entretenido, había una serie de preguntas divididas en bloques e ibas contestando tras ver trozos de un vídeo. Eran preguntas prácticas sobre posibles situaciones que suceden durante el trabajo.

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Rituals

Le processus de l'entretien d'embauche était simple et rapide. Tout d'abord j'ai eu une entretien téléphonique avec la RH et ensuite un entretien avec la manager dans les locaux.

Weergave: 1 - 10 van 55 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Rituals-werkzoekenden

Shopmanager
Learning & Development Business Partner