Vragen tijdens solliciteren bij T-Mobile | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij T-Mobile

Sollicitaties bij T-Mobile

2,0

Reviews geschreven in het:Nederlands (6), Engels (1731), Duits (4)

Sollicitatiegesprek voor de functie Corporate Recruiter

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Gesolliciteerd voor de vacature Corporate Recruiter. Toen ben ik gebeld door de huidige Corporate Recruiter (ad interim via EN HR Solutions). Helaas niet in de mogelijkheid om op te nemen, dus later teruggebeld. Na een paar keer heen en weer bellen, kregen we elkaar te pakken en afgesproken de volgende dag 15.00 uur te bellen. Volgende dag 15 uur gebeld, maar helaas was meneer niet in de mogelijkheid om op te nemen. Dezelfde dag en maandag nog een aantal keer gebeld, maar helaas werd er niet opgenomen. Daarnaast nog een e-mail verstuurd en opnieuw geen antwoord. De vacature staat nu uiteraard via EN HR Solutions open. Slecht om kandidaten op deze manier een candidate experience te ervaren. Ik solliciteer in ieder geval nooit meer bij T-Mobile.

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij T-Mobile (Amsterdam) in januari 2018.

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij T-Mobile als Verkoopmedewerker. Het is een eigen systeem dat vrij omslachtig werkte en veel gegevens vroeg die bijvoorbeeld ook in een CV staan.

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij T-Mobile (Den Haag) in januari 2018.

Via uitzendbureau, telefonisch intake, vervolgens assessment, dan 1 gesprek met hoe zij werken bij hen op kantoor. Vervolgens uitnodiging voor een gesprek bij opdrachtgever bij een teamleider. Dan later die week nog een gesprek met een andere teamleider. Dan een week later een gesprek met manager telesales. Dan pas hoor je of je door bent.

• Noem een succesverhaal van jezelf, noem een aantal positieve en negatieve eigenschappen. Waarom hier en waarom deze functie. Waarom de telecom branche.   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Intern

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij T-Mobile in september 2016.

Er was een online sollicitatieprocedure voor een internship. Het is een eigen systeem dat vrij omslachtig werkte en veel gegevens vroeg die bijvoorbeeld ook in een CV staan. Nadat je deze moeite hebt gedaan, neemt T-mobile niet de moeite om terug te reageren. Ook geen afwijzing.

Sollicitatiegesprek voor de functie T-Mobile

Anonieme werknemer in Den Haag

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij T-Mobile (Den Haag) in januari 2013.

Goede relaxte omgeving. Weinig bijzonderheden. Fijn gesprek. Tmobile voelt het goed aan. Na 1 gesprek was het al klaar. Mijn cv was niet eens bijzonder. Ik had verder ook fouten in mijn sollicitatiebrief. Werd gewoon niet naar gekeken

• Wat doe je in je vrije tijd?
      Wat heb je het laatst gedaan?
      Kan je een voorbeeld noemen?   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1731), Duits (4)