Vragen tijdens solliciteren voor Consultant bij TOPdesk | Glassdoor.nl

1 Reviews over solliciteren van sollicitantenTerug naar: Alle sollicitaties

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (1), Engels (3)

Sollicitatiegesprek voor de functie Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Delft
Afgewezen aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij TOPdesk (Delft) in augustus 2017.

Verrassend, heel vreemd iets wat je nog nooit tegen bent gekomen of zelfs zou verwachten:
De sollicitatie word gehouden door ongeschikte personen die niet de juiste achtergrond opleiding hebben en al zeker niet voldoende ervaring. Ze komen zeer amateuristisch over en zijn laag op niveau. De symptomen die de medewerkers voor doen lijkt veel verband te hebben met Ontwijkende Persoonlijkheidsstoornis. De medewerkers van de sollicitatie procedure hebben moeite met sociaal contact leggen.

• 80% van het gesprek ging namelijk over de middelbare school en welke vakken je hebt gevolgt en hoe dat hebt ervaren. Welke richting je hebt gekozen op de middelbare school en waarom. De focus bij topdesk ligt namelijk bij de middelbare school wat naar mijn mening toch erg vreemd is.
    Daarnaast vinden ze het bij top desk heel vreemd als je een andere taal goed beheerst, ze begrijpen niet het nut om een extra buitenlandse taal goed te beheersen en dat vinden ze maar vreemd. Maar toch geven ze aan dat ze internationaal zijn.   Vraag beantwoorden

Reactie van TOPdesk

8 sep. 2017 – HR Advisor

Jammer dat je het gesprek met ons zo hebt ervaren. Gelukkig is zo'n eerste gesprek vooral om te kijken of er een klik is. Die was er duidelijk niet. We hopen dat je snel met veel plezier bij een... Meer