Vragen tijdens solliciteren bij Time to Hire (Netherlands) | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Time to Hire (Netherlands)

Sollicitaties bij Time to Hire (Netherlands)

2,5

Sollicitaties naar topfuncties bij Time to Hire (Netherlands)

Reviews geschreven in het:Nederlands (2)

Sollicitatiegesprek voor de functie Recruiter

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Haag

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Time to Hire (Netherlands) (Den Haag) in september 2019.

Super onprofessioneel bedrijf. Ik werd telefonisch gescreend en er werd aangegeven dat ik op gesprek mocht komen voor een bepaalde functie.

Eenmaal aangekomen voor het gesprek blijkt het een informeel gesprek te zijn.. Ik kom uit een andere hoek van Nederland waarbij ik rond de 30 euro uitgeef voor een trein kaartje, wat op zich prima is omdat je investeert in jezelf, maar ik vind het absurd om een sollicitant voor te liegen dat je in aanmerking komt voor een openstaande vacature om vervolgens het gesprek met mij aan te gaan om mij beter te leren kennen. Belachelijk!

Ik zou eerder een TALENT MAPPER OF COMPAGNON aanraden want die nemen echt de tijd om een telefonische screen goed te doen ipv kennis maken en talent pooltjes lopen opbouwen wat TIME TO HIRE doet!

Mijn tip: Niet groot proberen te doen naar de buiten wereld, als je dat niet bent.

• Informeel gesprek. Inzoomen op je cv en persoonlijkheid.

Kennelijk weet de recruit manager daar ook binnen 45 minuten waar je nou echt gelukkig van wordt. Over objectief/subjectief gesproken......   Vraag beantwoorden

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Time to Hire (Netherlands) (Den Haag) in april 2019.

Het proces bestaat uit een tweetal gesprekken de eerste een op een, daarna volgde een gesprek met de twee directeuren. De procedure was snel en helder. Na het gesprek volgde een aanbod die eerst besproken werd en daarna per mail gestuurd werd ter bevestiging. Hierna starte ik binnen twee weken.

• Introductie over mijzelf, ambities en wat ik zoek in een nieuwe uitdaging.   1 antwoord