Sollicitatievragen voor een Project Manager bij TomTom

Bijgewerkt op 5 mei 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 6 van meer dan 199 sollicitatiegesprekken gevonden

Persoonlijk17%
3,0
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Anonieme werknemer in Moskou

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij TomTom (Moskou)

Très professionnel, les questions sur le parcours, pas de questions pièges Vérification du niveau d'anglais - il faillait lire un texte de la documentation interne et le traduire J'ai eu 3 entretien: -avec RH -avec Hiring Manager - avec le Directeur Régional

• - Pourquoi changez vous le poste - Quel est votre niveau d'anglais
    Vraag beantwoorden

TomTom

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Seoel

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij TomTom (Seoel) in dec 2020

total 5 times interviews. usually 4 times are total process. HR screening - Related departments at same office - hiring manager - program manager(Final) but I had additional interview. First interview was HR screening interview. HR arranged Related departments interview in the same office. after that hiring manager interview was arranged. then program manger interview was arranged. after that they wanted to have additional interview with other 2 program managers. it took 4 weeks for 5 times interviews.

• Explain about my experiences. what is the worst issue and how I resolve that issue. How do you manage the situation if customer wants to have solution in 2 weeks but development team said it can be done by 4 weeks.

TomTom

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Poona

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij TomTom (Poona)

The panel was good (Sr Manager) and interview process was highly professional and well time boxed throughout 60 mins. Starting from resume short list phase till feedback process it was seamless, the recruiter managed it very well.

• Case Study :- Launch a Product from scratch (Ideation phase to Launch)
  • Another case study :- Pick a product/app you like and explain what can be improved. E.g., Google maps, Uber etc

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in São Paulo,

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij TomTom (São Paulo, )

Processo seletivo muito fraco e confuso. A entrevista com algumas pessoas do time foi bacana, mas por outro lado vieram algumas perguntas sem nexo de um entrevistador específico. Não mandaram feedback.

• Relate uma situação no seu trabalho onde você sofreu uma situação de pressão

TomTom

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij TomTom (Amsterdam) in mei 2015

Via netwerk in contact gekomen en mijn CV opgestuurd. Toen een gesprek met HR. Vervolgens met mijn toekomstig manager (in het Engels) en daarna een gesprek met de Director. Na 14 dagen kreeg ik een voorstel en toen kon er onderhandeld worden. Vrij soepel proces en het verliep vlot. Gesprek met HR was een basis screening, de vervolggesprekken gingen meer in op de functie en hoe ik die dacht vorm te geven.

• Standaard vragen (ook een vraag wat ik niet leuk aan de functie vond en welke KPIs er volgens mij aan de functie gegeven zouden worden) en ook een case die uitgewerkt moest worden. In het kort: wat zou je doen als sales plotseling aan contract doorstuurde en jij ervoor moest zorgen dat alles goed ingericht zou worden voor de klant, binnen een week...

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij TomTom (Amsterdam) in nov 2010

Zeldzaam bedrijf dat de CV's die je ze stuurt leest!

RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij TomTom-werkzoekenden

Software Engineer

Werkt u bij TomTom? Deel uw ervaringen