Vragen tijdens solliciteren bij Travix International | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Travix International

Sollicitaties bij Travix International

3,5

Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (31), Frans (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Commercial Analyst

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Travix International in november 2017.

I had two hiring experiences, one with recruiter, another via online application.
    Candidates filtered out quickly by IQ test, that you cant resit, regardless of their experience and qualifications. Online tests aimed to reduce quantity of applications

• General IQ test type of questions, that can be mastered by practicing   Vraag beantwoorden

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Travix International (Amsterdam) in oktober 2012.

het was een interne 1 tot 1 gesprek en het voorstel die ze deden was acceptabel en de loon die zij aanboden was redelijk voldoende voor de aanvangst maar er zat altijd een groei in

• wat mijn ervaring was en wat ik allemaal kan doen   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (31), Frans (1)