Sollicitatievragen bij Twill Platform

Bijgewerkt op Aug 9, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 2 van meer dan 2 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Twill Platform

Twill Platform

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Twill Platform in Jul 2021

Interview process was dumb. There were a lot of questions about React specifics which i usually an indication of low engineering culture company. Managers turned not understanding honest answers and needed some dumb prepared answers in advance.

• Could you tell us about a situation when you had a conflict with somebody in your team?
    Vraag beantwoorden
Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen

Twill Platform

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Den Haag

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Twill Platform (Den Haag) in Jun 2019

Het gesprek ging gehaast en degenen die het interview afnamen hadden zich niet voorbereid. Daardoor werd het een zeer chaotisch gesprek en de opeenvolging van de vragen alle kanten op ging. Daarnaast was het een eenzijdig gesprek, waarbij er zeer weinig over de organisatie wat werd verteld. Ook bij het stellen van vragen, waren de antwoorden toereikend om een goede impressie van het bedrijf en werknemers te krijgen.

Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen
RSS-feed</>Embed