Vragen tijdens solliciteren bij UPS | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij UPS

Sollicitaties bij UPS

2,5

Reviews geschreven in het:Nederlands (10), Engels (2932), Duits (14), Spaans (6)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie HR Management

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 6 weken. Ik heb gesolliciteerd bij UPS.

Bedrijf wil zsm iemand om de vacature te vervullen, maar maakt zelf de procedure onnodig lang: een maand tussen brief en telefonisch interview, na telefonisch interview niets meer gehoord. Job description onduidelijk, stond nergens voor hoeveel uur en wáár, terwijl het bedrijf veel locaties heeft.

Sollicitatiegesprek voor de functie Business Development Manager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Eindhoven
    Afgewezen aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Eindhoven) in mei 2020.

Video interview vervolgens kennismaking met manager . Toen werd er een derde gesprek ingepland met vp Sales en arbeidsvoorwaarden maar dat heeft niet plaatsgevonden. Een dag voorafgaande 3e gesprek kreeg ik een mail dat ik was afgewezen zonder verdere verklaring

Sollicitatiegesprek voor de functie Communications Officer

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel (België)
    Neutrale ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 3 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Brussel (België)) in april 2020.

Het was eerst een online test, daarna twee online gesprekken. Erg vriendelijke mensen maar heb nooit meer iets terug gehoord en dat vond ik wel jammer. Ik heb twee keer om feedback gevraagd maar werd telkens afgewimpeld met een excuus.

Sollicitatiegesprek voor de functie HR BP

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Diegem (België)

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Diegem (België)) in april 2019.

Na inzending CV werd ik per email gecontacteerd teneinde een afspraak voor een telefonisch interview vast te leggen.

Blijkbaar was een deel vergeten gepubliceerd te worden in de vacature nl dat je in shift moet werken , zelfde uren als de arbeiders.

• Waarom UPS?

Wilt u in shifts werken zoals de arbeiders doen?

(dit was niet gepubliceerd in de vacature)   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Sales Trainee

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Evere (België)
    Afgewezen aanbod

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Evere (België)) in juni 2018.

Kort informeel gesprek van ongeveer 40 minuten, waar je CV wordt overlopen, commerciële vaardigheden getest worden en er vragen gesteld worden in het Engels en Frans.
    De nadruk ligt volgens mij echt op motivatie, attitude, charisma,...

• Wat weet je over UPS?
      Heb je al saleservaring?
      en verdere algemene vragen   Vraag beantwoorden

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Amsterdam) in september 2017.

Vriendelijk, duidelijk en goede communicatie. Binnen een paar weken was de sollicitatieprocedure afgerond. Positief in vergelijking met andere bedrijven uit dezelfde sector. Na een telefonisch interview en twee gesprekken kreeg ik een aanbod. De HR afdeling heeft het allemaal netjes geregeld. Je voelt waardering.

• Waarom wil je voor UPS werken? Waarom wil je in deze sector werken?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Account Executive

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Utrecht
    Afgewezen aanbod

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Utrecht).

Krampachtig, mensen willen niet voor UPS werken, en daarom vragen ze meestal eigen personeel om mensen te vragen. HR is niet eerlijk over de selectie procedure. HEEL Makkelijk, omdat ze geen goede mensen kunnen aannemen, wordt je direct uitgenodigd voor een gesprek. Zeer makkelijk geen testen en dergelijke, basis vragen stellen ze je. Manager doet zich beter voor, maakt het allemaal mooier dan het is.

• Wat wil je bereiken in de komende jaren?   1 antwoord

Redenen voor afwijzen

Eerste indruk was zeer slecht, oud gebouw en dergelijk. Totaal geen goed gevoel over.

Sollicitatiegesprek voor de functie Driver

Anonieme werknemer in Utrecht
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Utrecht) in april 2017.

Snelle reactie, geen nummer maar persoonlijk contact. Goede sfeer maar ook lastige vragen die mij aan het denken hebben gezet. Duidelijk beeld wat ik kon verwachten van het werk afgegeven.

• Besef jij je dat dit lichamelijk een zware functie is? Kan je opnoemen waarom dit zo is.   Vraag beantwoorden
    • Voorbeelden noemen waarom je aangeeft zelfstandig te kunnen werken. (Proberen echt jou te leren kennen)   Vraag beantwoorden

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij UPS in maart 2016.

Als eerste een telefoongesprek met een interne recruiter. Vervolgens een gesprek met meerdere mensen van de management over kennis, vaardigheden, ervaring. Vervolgens een aanbod en voorwaarden gesprek. Uiteindelijk geen ellendelange procedure.

Sollicitatiegesprek voor de functie magazijnwerk

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Roermond
    Neutrale ervaring

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij UPS (Roermond) in juni 2015.

Aangezien ik mijn uitzendcontract van 2 jaar geleden naar tevredenheid van weerskanten heb uitgewerkt en ik in het halve jaar dat ik wegmoest bij UPS geen passende baan heb kunnen vinden, heb ik met Tempo Team gebeld en ben ik met heel veel zin in Juli dit jaar weer opnieuw via uitzendburo aan de slag gegaan bij UPS, wetende dat ik er na 78 weken waarschijnlijk weer een half jaar uit moet ( wat ik erg jammer vind)

• Of ik nog een vakantie geboekt had in de maanden juli, augustus en september?   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (2932), Duits (14), Spaans (6), Frans (4), Portugees (1)