Vragen tijdens solliciteren bij VUMC | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij VUMC

2,8

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (5), Engels (1)
Sorteren:

Sollicitatiegesprek voor de functie Stagiair

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij VUMC (Amsterdam) in maart 2017.

Ik had van te voren een email gestuurd en was voor een gesprek uitgenodigd.
    Het gesprek ging goed en was niet moeilijk.
    Het was alleen niet zo duidelijk wat ik moest gaan doen.

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij VUMC (Amsterdam) in augustus 2017.

Het gesprek was met twee personen. De dag na het sturen van mijn sollicitatiebrief werd ik gelijk uitgenodigd voor een gesprek. Redelijk los gesprek waarbij ikzelf tussendoor ook vragen kon stellen. Kennis werd niet getoetst. Achteraf wel een strenge controle van mijn CV.

• - Heb je het afgelopen jaar wel eens een conflict meegemaakt en hoe ging je daarmee om?
      - Wat is volgens jou het verschil tussen een MBO en HBO verpleegkundige?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Medisch secretaresse

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij VUMC (Amsterdam) in juni 2015.

Sollicitatie ging via de Reade site. Drie weken erna volgde de uitnodiging voor gesprek. Gesprek: introductie allen en daarna gerichte vragen met betrekking tot mijn motivatie en werkgeschiedenis. Diezelfde avond kreeg ik telefonisch bericht dat ik van de 7 goede sollicitanten het niet geworden was. Ik zou niet in hun team passen!

Sollicitatiegesprek voor de functie Leerling verpleegkundige

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 4 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij VUMC (Amsterdam) in januari 2012.

Er vonden 3 rondes plaats voor de sollicitatieprocedure. De 1e ronde was een sollicitatie brief, de 2e ronde was een test over je IQ en EQ en de 3e ronde was een sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij VUMC (Amsterdam) in februari 2012.

Drie gesprekken: twee met mensen van Dienst Communicatie en een gesprek met de opdrachtgever van het kankercentrum. Er werden in het eerste en tweede gesprek met dezelfde mensen steeds dezelfde vragen gesteld, dat kon tactiek zijn maar ook desinteresse. Het derde gesprek van inspirerend en gaf mij een indruk van hoe de baan zou zijn.

• Wat heb je tot nu toe bereikt, hoe heb je je doelen bereikt, hoe ga je om met tegenslagen, hoe ga je om met politieke situaties   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1)