Sollicitatievragen bij Nuon: Waar zou je 10 miljoen euro i... | Glassdoor.nl

Sollicitatievraag

Sollicitatie naar Manager Amsterdam

Waar zou je 10 miljoen euro in investeren en waarom?

Antwoord

Antwoord op sollicitatievraag

6 antwoorden

Ik zou 10 miljoen investeren in een leuk strandhuisje in frankrijk

Johanes op 29 mrt. 2016

Duurzame energie, want dat is belangrijk voor ons allemaal en ons toekomst

Yassin op 30 mrt. 2016

In het projecten rond het basisinkomen. Het basisinkomen is de toekomst nu het kapitalistisch systeem aan het instorten is.

Jacqueline op 30 mrt. 2016

Wereldwijde ontwikkelingsdoelen met betrekking tot arbeids-aspect en perspectieven onderwijs.

Jeff Mohammad op 23 dec. 2017

De afsluitdijk ombouwen zodat door gebruik van omgekeerde osmose energie opgewekt kan worden. Iemand moet er mee beginnen en investeerders binnen halen. Laat ik dat dan maar zijn want vanuit bedrijfsleven en overheid zie ik nog niet veel beweging. Die zijn veel te druk met zoveel mogelijk geld uit de burgers kloppen onder de noemer klimaat.

Serge Mors op 19 dec. 2018

Ten eerste, ik zou niet investeren in 1 doeleinde, maar het budget verspreiden.
Ik zou graag in mij zelf investeren op werk-en architecturaal vlak.

Ook zou ik een deel herinvesteren, laten we spreken over ethische bedrijven die zelfstandig naar hun eigen doelen streven. Dit is een sector die een deel van iedereens hart verdiend.

Daarnaast zou ik graag meerdere bedrijven/locaties openen waar mensen met het nodige materiaal Creatief kunnen werken naar een productief einde.
Sprekende over 3d printers en moderne tekenpats met de nodige computers, geplaatst in een grote ruimte waar ook op traditionele wijzen gewerkt kan worden.

Dit en nog veel meer hahaha.

jerze visser op 29 apr. 2020

Voeg antwoorden of opmerkingen toe

Meld u aan of registreer u om hier een opmerking over te maken.