Cover image for YOBZ

Is dit uw bedrijf?

Een sollicitatiegesprek toevoegen

Sollicitatievragen bij YOBZ

Bijgewerkt op 14 jan. 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
3 van meer dan 3 sollicitatiegesprekken gevonden

2,3
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij YOBZ

Anonieme werknemer

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij YOBZ

Nice group of people to communicate with. I was able to meet and informally speak with multiple colleagues to gain all the information I required which was very nice. Also the process itself is quite laid back and informal.

• Just be prepared to tell about yourself, your ability, and why you want to be an interim recruiter.
    Vraag beantwoorden

Anonieme werknemer in Bussum

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij YOBZ (Bussum) in feb. 2020

Je stuurt online je gegevens door en vervolgens word je wel of niet gebeld. Indien wel gebeld; Eerst een gesprek met een recruiter, vervolgens een gesprek met een van de twee eigenaren. Hierop volgen wel/niet contractonderhandelingen.

• Een beetje the usual: Welke ervaringen heb je opgedaan in het verleden en noem een voorbeeld hiervan, waarom zoek je een andere baan? Wat zoek je in een baan? Waar word jij gelukkig van etc etc

YOBZ

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Bussum

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij YOBZ (Bussum)

Gesprek met de directeur. Vooral veel zenden van info, trots op de business en het bedrijf maar weinig kritische vragen of interesse in mij als kandidaat getoond. Duurde best lang voordat er terugkoppeling kwam en verhaal aan de telefoon sloot onvoldoende aan op daadwerkelijke vacature. Verder kwam het allemaal een beetje slordig over en was de entree niet representatief.

• Kan ik me niet eens meer herinneren, er werden bijna geen vragen gesteld.

Werkt u bij YOBZ? Deel uw ervaringen

YOBZ-foto van: Brainstorm
YOBZ-foto van: Kantoor Bussum
YOBZ-foto van: Vrijdagmiddag borrel
Alle foto's weergeven

Glassdoor heeft alle vacatures, salarisinformatie, bedrijfsreviews en sollicitatiereviews van mensen die zelf bij de bedrijven werkzaam zijn. Dit helpt u bij het vinden van uw droombaan.