Sollicitatievragen voor een IT bij YoungCapital

Bijgewerkt op Nov 26, 2017

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 2 van meer dan 46 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij YoungCapital

YoungCapital

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital (Amsterdam) in Jun 2017

Je komt eerst op een intake gesprek, waar je kennis maakt met de recruiter die je vertelt over de functie. Middels een presentatie en assessment wordt je uiteindelijk beoordeeld. Voor de presentatie krijg je 2 weken de tijd om je voor te bereiden. Hierin moet jij de recruiters and accountmanagers overtuigen dat jij de persoon bent die zoeken. Tot slot moet je een assessment (IQ) test en personaliteitstest maken, die jij na afloop met de recruiter zult bespreken. Kort hierna kreeg ik gelijk de uitslag te horen.

• Waarom kies je voor een IT traineeship?
    1 antwoord
Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen

YoungCapital

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital (Amsterdam) in Apr 2017

Benaderd door YC, na telefonische screening voor mijn interesse eerste sollicitatiegesprek op kantoor in Amsterdam. Uitleg functie, uitleg mijn ambities, uitleg verloop verdere procedure. Niet heel tevreden over procedure. Niveau eerste sollicitatiegesprek lag laag en kreeg niet het gevoel dat account manager inhoudelijk veel van het vakgebied af wist. Na gesprek over het vakgebied werd verdere procedure en arbeidsvoorwaarden besproken. Volgende procedure bestond uit huiswerkopdracht. Opdracht was breed geformuleerd (om indruk van het niveau te krijgen) maar bleek achteraf in bespreking wel harde criteria te hebben en eigenlijk werd een specifiek iets gezocht (nog steeds onduidelijk, nu achteraf). Hierna een capaciteiten- en persoonlijkheidstest door middel van gestandaardiseerde vragen via een online programma. Capaciteitentest erg eenvoudig, persoonlijkheidstest onnodig lang en tijdrovend. Na deze testen ben ik gestopt met de procedure, ik was ontevreden over de houding van YC, de slechte arbeidsvoorwaarden, hetondergemiddelde loon en de onnodig lange sollicitatieprocedure die hierna uit nog een presentatie en nóg een capaciteitentest en persoonlijkheidstest had bestaan.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij YoungCapital-werkzoekenden

Recruiter
Customer Service Representative