Sollicitatievragen bij YoungCapital

Bijgewerkt op Oct 13, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 47 van meer dan 47 sollicitatiegesprekken gevonden

2.6
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij YoungCapital

Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital

Makkelijke solicitation, erg open en informeel, voelde gelijk op mijn gemak. Het is erg persoonlijk dus de vragen gaan meer over wat je wilt bereiken dan wat je allemaal kan

• Wat wil je allemaal leren
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital in Sep 2021

Nothing could possibly go wrong. Easy and quick application. I recieved the answerd within 3-4 days which is pretty quick comparing it to most applications. I recieved feedback on what I am missing and what are the reasons not to pick me for an interview.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital

Goed informatief eerste gesprek gehad, duidelijke uitleg over de functie en het bedrijf. Jammer dat die informatie niet gelijk beschikbaar is bij de vacatures. Tweede gesprek bij werkgever zelf.

Anonieme werknemer in Köln

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital (Köln) in Jan 2021

Zuerst findet ein kurzes Telefoninterview mit einem Mitarbeiter statt, danach erfolgt ein Zweitgespräch. Es waren jeweils Einzelgespräche. Nach kurzer Zeit habe ich bereits eine Rückmeldung erhalten. Das zweite Telefonat fand per video call statt das erste per Telefon,

• Warum möchten sie in diesem Bereich arbeiten? Was haben Sie bis jetzt für Erfahrungen gesammelt? Fragen zur Person

Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital

The team was very supportive and I loved the interview process. We paired, had lunch and just hung out and I got a pretty good impression of what I'm going to be doing at work. Nice people, too.

• We had an app that I had to debug and it was an app that was already written. We paired on the app with the junior and I was asked to help her and was told that her opinion would be crucial in this. Super cool idea!

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital

Ich wurde angerufen und interviewt. Ich musste alles über mich erzählen und wie es mir geht. Ich war sehr aufgeregt und kam gut durch eas Gespräch. Es geht mir ausgezeichnet. Ich musste mehr als 300 Wörter sagen

Neutrale ervaring

Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital

Ik solliciteerde eerst zelf, toen kreeg ik een belletje om een interview te plannen. Het interview zelf duurde iets meer dan een half, met rollenspel om beter inzicht te hebben in mijn ervaring.

Anonieme werknemer in Paris, TX

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital (Paris, TX) in Sep 2020

1 entretien rh 1 entretien manager C est ainsi que la société à la recherche de nouvelles missions et des projets de développement durable dans le domaine de la communication et de la gare

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital

Erste Ebene: Telefoninterview mit Youngcapital Mitarbeiter allgemein zu Lebenslauf und Bewerbung Zweite Ebene: Vorstellungsgespräch mit Youngcapital Mitarbeitern und Mitarbeitern des Betriebs in dem man arbeiten wird, Fragen zur spezifisch ausgeschriebenen Tätigkeit, Lebenslauf, Persönlichkeit, Studium

YoungCapital

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Groningen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij YoungCapital (Groningen) in Mar 2020

Een gesprek over het traineeship , hoe dit aansluit bij jouw profiel, wat je motiveert en interesseert in de sector. Vervolgens een assessment op basis van een dataset waaruit je relevante metrics en conclusies moet gaan halen en deze vervolgens presenteren.

Weergave: 1 - 10 van 47 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij YoungCapital-werkzoekenden

Recruiter
Customer Service Representative