Vragen tijdens solliciteren bij albelli | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij albelli

3,5

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (16)
Sorteren:

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij albelli (Amsterdam) in december 2017.

Twee gesprekken met verschillende personen binnen het bedrijf. Er was ruimte voor vragen en er werd veel uitgelegd over de visie van het bedrijf. Er werd goed doorgevraagd op mijn ervaring en competenties waaruit ik het gevoel kreeg dat het een professionele partij is. Ze schakelden vervolgens snel en er werd een mooi voorstel gedaan.

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij albelli (Amsterdam) in september 2016.

Kennismakingsgesprek met twee personen waarbij mijn portfolio is doorgenomen en vervolgens hoe het werkt en wat de werkzaamheden zullen zijn bij Albelli. Daarna een case presentatie met een persoonlijkheidstest die ik thuis mocht voorbereiden. Uitgebreid doornemen van de persoonlijkheidstest en daarna mijn case presentatie waarbij drie verschillende rollen aanwezig waren.

• Kan je met behulp van je portfolio uitleggen wat jouw werkwijze is?   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (16)