Sollicitatievragen voor Future leaders program | Glassdoor.nl

Future leaders program sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor future leaders program gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Gedurende video-interviews en gesprekken is het belangrijk dat je jezelf al in de schoenen zet van de functie waarop je solliciteert. Voor marketing kunnen vragen dan ook gericht zijn op go-to-market strategieën voor een specifieke case of bijv. het versterken van een huidig merk. Daarnaast gaat het ook om wie jij bent en wat jij komt brengen.

Tell me about something in which you weren't good and how you approached it to improve it

Very demanding, practical questions, where you had to work on a real type of problem, showing the best possible solutions such as: - How would you target a specific group through all online channels, how would you justify it, why would that help improve sales, how would you trigger impulse sales of this specific product during this campaign - How would you make your planning during an extensive tasks, what are the main tools you'd use in this situations, how do you consider you would deliver effective results ...

Beschrijf een situatie waarin je een kans zag en hier iets mee deed

Omschrijf een situatie waar je een belangrijke beslissing moest nemen op korte termijn

Sollicitatievragen weergeven voor vergelijkbare functies