Sollicitatievragen voor Key Account Manager | Glassdoor.nl

Key Account Manager sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor Key account manager gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

-Wie ben je -Waar wordt je blij van -Wat zijn je ervaringen tot nu toe -Waarom pas je in deze functie Ter voorbereiding werd mij ook gevraagd om 3 out of home locaties te bezoeken en te kijken hoe de producten van Unliver hier werden gepresenteerd.

1 antwoord

De vragen waren vrij breed. Ik heb daarom geprobeerd om eerst per vraag wat algemeen te antwoorden maar ook specifieke voorbeelden te noemen. Hier werd niet perse om gevraagd maar meestal vind ik het zelf prettig om bij voorbeelden waaruit bepaalde eigenschappen blijken de STAR methode te handhaven. Helemaal als de recruiter niet hele gerichte vragen stelt kun je zo zelf het gesprek in een voor jou gunstige richting sturen.

Vertel eens over je rol bij je huidige werkgever en noem daarin een bijzonder succes en een enorme domper.

1. Beschrijf de markt positie van Ingenico 2. Beschrijf de value propositie van Ingenico 3. Hoe zou je de aankomende 12 maanden invullen 4. Welke vaardigheden/competenties neem je mee vanuit eerdere posities en hoe zet je die in?

Describe briefly your last two working experience ? What do you think makes you suitable for the role ? How do you handle your accounts ? You have gain customers but have you lost any ?