Sollicitatievragen voor Manager | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Manager sollicitatievragen

395

Sollicitatievragen voor Manager gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

How you convince a poor performing supplier to cooperate?

1 antwoord

Building mutual trust and open communication. Researching or knowing Service Level Agreement and using the knowledge as ammunition for negotiation.

How do you a handle a supplier who does not respect the SLA?

1 antwoord

Do you have experience writing Service Level Agreements based on statements of work?

1 antwoord

Waarom zou ik geloven wat u zegt? Moet ik u gewoon op uw woord en blauwe ogen vertrouwen? Hoe weet ik dat u in staat bent om te doen wat u zegt en dat ik u kan vertrouwen?

1 antwoord

Hoe de unieke Chinese cultuur te handelen.

1 antwoord

De vragen waren erg makkelijk, de enige moeilijke vragen waren de zelfbeoordeling gerichte( zoals; beschrijf jezelf of hoe zou je beste vriend je beschrijven of je kwaliteiten of gebreken of verbeteringspunten…).

1 antwoord

Hoe informeer je je team?

1 antwoord

How would your colleagues describe you?

1 antwoord

Waarom solliciteer je voor een rol waar je overgekwalificeerd voor lijkt te zijn?

1 antwoord

Do you have a relationship? Would you want one (first interview) Can someone as old as you still be flexible? (first interview.. mind you.. I am 41) What type of relationship do you have? (second interview)

110 van 395 Sollicitatievragen