Sollicitatievragen voor Planner | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Planner sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor Planner gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: Relevantie Populair Datum

Vertel me over een moment waarop je een conflict had met je baas of een teamlid en hoe ben je ermee omgegaan?

1 antwoord

Choose a recent event in case they ask for the details, you will then have them fresh

How can I promote you to the hiring manager?

How many languages do you speak.

1 antwoord

On a scale of 1 to 5 (highest) how would you rate your Excel skills?

Waarom solliciteer je op deze vacature? Wat vind je het leukste aan deze vacature? Wat vind je het minst leuke aan deze vacature? Waarom trekt de logistiek jou? Wat voor manager past bij jou? Hoe goed ben je in Excel? Wat heb je geleerd bij je vorige werk? Welke capaciteiten beheers je om deze functie goed te vervullen? Kun je deze capaciteiten uitleggen aan de hand van voorbeelden? Wat weet je van Interfood? Waarom zouden wij jou moeten kiezen? Wat zijn je verbeter punten? Waarom zouden wij je niet moeten aannemen? Presteer je onder druk? Presteer je zelfstandig? Presteer je in teamverband? Wat zijn je prestaties buiten je CV om? Vragen over CV, werkervaring, interesses et cetera.

110 van 23 Sollicitatievragen