Sollicitatievragen voor Planner | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Planner sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor Planner gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Vertel me over een moment waarop je een conflict had met je baas of een teamlid en hoe ben je ermee omgegaan?

1 antwoord

Choose a recent event in case they ask for the details, you will then have them fresh

A situation where I felt empowered.. What exact tasks I would like to be doing in 5 years time A conflict situation Team/group situations I have been in and my contribution and my role

Waarom solliciteer je op deze vacature? Wat vind je het leukste aan deze vacature? Wat vind je het minst leuke aan deze vacature? Waarom trekt de logistiek jou? Wat voor manager past bij jou? Hoe goed ben je in Excel? Wat heb je geleerd bij je vorige werk? Welke capaciteiten beheers je om deze functie goed te vervullen? Kun je deze capaciteiten uitleggen aan de hand van voorbeelden? Wat weet je van Interfood? Waarom zouden wij jou moeten kiezen? Wat zijn je verbeter punten? Waarom zouden wij je niet moeten aannemen? Presteer je onder druk? Presteer je zelfstandig? Presteer je in teamverband? Wat zijn je prestaties buiten je CV om? Vragen over CV, werkervaring, interesses et cetera.

Ze begonnen te beweren dat ze zulke harde interviewers zijn en op zijn tijd erg opdringerig om tot de kern van mijn persoonlijkheid te komen.

1 antwoord

Wat zijn je zwakke kanten? Hoe heb je jezelf verbetert?

Moeilijke vragen waren vragen over resultaten persoonlijkheidstest die in conflict waren met de positie.

How can I promote you to the hiring manager?

110 van 25 Sollicitatievragen