Sollicitatievragen voor Recruiter | Glassdoor.nl

Recruiter sollicitatievragen

199

Sollicitatievragen voor recruiter gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Noem twee sterke punten en twee ontwikkelpunten.

3 antwoorden

Eerlijk, ik ben een chaoot en het overdragen van werk is een van mijn ontwikkelpunten. (voorbeeld gegeven), benadrukt dat ik hierdoor ook flexibel ben.

heb je echt gezegd dat je chaoot bent. hoe hebben ze erop gereageerd? ik heb morgen gesprek maar durf dit niet te zeggen.

Dit bericht is verwijderd.
Zie onze Gedragscode of Gebruiksvoorwaarden voor meer informatie. Zie onze Gedragscode of Servicevoorwaarden voor meer informatie.

- Why Voiceworks? - What can you offer? -What do you expect Voiceworks to bring to you? - How would you be self steering?

1 antwoord

Vragen over mijn drive en ambitie werden veel gesteld. Daarnaast was er veel ruimte voor mij als persoon

1 antwoord

Hoe ziet het recruitment process eruit richting klant?

Previous experience

1 antwoord

Informeel gesprek. Inzoomen op je cv en persoonlijkheid. Kennelijk weet de recruit manager daar ook binnen 45 minuten waar je nou echt gelukkig van wordt. Over objectief/subjectief gesproken......

3 antwoorden

Dit bericht is verwijderd.

When considering your ideal place of work, what kind of people do you see yourself working with?

1 antwoord

Vrij standaard vanuit CV met STAR methodiek....

1 antwoord

Waarom zou ik gekozen moeten worden

1 antwoord

Waarom denk jij de geschikte kandidaat te zijn voor deze rol?

110 van 199 Sollicitatievragen