Sollicitatievragen voor Software ontwikkelaar | Glassdoor.nl

Software ontwikkelaar sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor software ontwikkelaar gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Een vraag. Schrijf een functie hoe je twee inputstrings kan detecteren die anagrammen zijn (een woord, fase, of naam geformeerd door het herschikken van de letters van een andere, zoals bioscoop, gemaakt door ijsman). Ze zullen van je vragen om het op de

13 antwoorden

I managed to write it correctly in about 20 minutes and after two incorrect versions, which was pointed out by the interviewers. Once I did it, I was asked to explain time complexity of my solution. My solution had linear time complexity.

fscanf("%d"); while(list($str) = $input->fscanf("%s")) { $n = strlen($str); $a = $n / 2; //No integer division in PHP if (!is_int($a)) { //If $a is not int, then $n is odd print "-1\n"; continue; } //Hash the second word $h = []; for ($i = $a; $i 0) { $h[$c] = $h[$c] - 1; } else { $changes++; } } print $changes . "\n"; } ?>

zoek voor een reeks integers de eerste reeks waar in de som gelijk is aan de gegeven waarde en leg de moeilijkheid uit.

13 antwoorden

Hoeveel 'onderdelen' zitten er op de kanten van een magic cube (3x3x3?) Wat als we dat veranderen naar 3x3x4?

6 antwoorden

Een multiset is een set waar repetities zijn toegestaan (ex: MS1 = (1,1,2,2,2,3,3,4,4,4,4,4,5,7,7,9...) Probleem: schrijf een programma dat twee multisets ontvangt en twee intersecties teruggeeft (element 2 verschijnt drie keer op MS1 en vijf keer op MS2

6 antwoorden

Gegeven reeks van niet-negatieve hele getallen, terugkerend eerste unieke nummer in deze reeks (dat gebeurt slechts één keer). Voorbeeld: [1,1,2,3,56,4,7,4,3,2,56,1000] // Verwacht resultaat: 7

7 antwoorden

Hoe verwijder je herhaalde waarden uit een Int Array en geef je de resulterende array terug in dezelfde volgorde als het origineel?

7 antwoorden

In een RDBMS, een zekere tabel met de volgende kolommen: business_id, lengte- en breedtegraad De database heeft een functie genaamd afstand die positie neemt voor bedrijven en gebruikerspositie en berekent afstand. De db vraagd om uit te zoeken of bedri

5 antwoorden

Ik kreeg een lijst van n integers, vind de top van k integers. Wat is tijd-complexiteit van jouw oplossing? Given a list of n integers, find top k integers. What is time-complexity of your solution?

5 antwoorden

Schrijf het Fibonacci-algoritme op.

3 antwoorden

Daadwerkelijk verantwoordelijk worden gehouden voor iets wat mij niet gevraagd is te doen.

2 antwoorden