Teamleider sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor een Teamleider gedeeld door sollicitanten

Meest gestelde sollicitatievragen

Sorteren: Relevantie|Populair|Datum
Hessing Supervers
Er werd een Allround teamleider gevraagd...8 augustus 2016

Of ik in staat ben om wisseldiensten te draaien. Of ik goeie leidinggevende kwaliteiten heb.

1 antwoorden

Vraag beantwoord met geen probleem

Alpro

Enkel testen via de pc - indien op een van de testen niet goed --- afgelopen , ook al heb je van de 6 testen er 5 goed .

testen werden uitgevoerd

YoungCapital

Heb je ervaring met leiding geven?

1 antwoorden

Bij mijn huidige baan had ik leiding over een persoon. Tijdens mijn opleiding hebben we les gekregen in leiding geven en heb ik schoolprojecten gemanaged. Minder

Albert Heijn

wat zijn jouw vragen naar ons toe ?

1 antwoorden

Zal de fusie tussen Ahold en Delhaize groep geen effect hebben in de negatieve zin op Albert Heijn , aangezien het nieuwe filiaal van AH op nog geen 5km word geopend ? (bleek na contractondertekening wel degelijk zo te zijn , filiaal werd nooit geopend ) Minder

Astreya

Beschrijf hoe je een teamlid die niet wil meewerken zou aansturen.

1 antwoorden

Door in dialoog te gaan en te kijken waarom deze persoon de taak niet wil of kan uitvoeren. Minder

Albert Heijn

Waarom heb je voor Albert Heijn gekozen?

1 antwoorden

Omdat ik vind dat albertheijn een rijke voorgeschiedenis heeft en mooie doelen om voor te werken Minder

La Place

Waarom wil je dit werk doen?

1 antwoorden

Het werk trekt me aan vanwege mijn ervaringen en opleiding.

Bosch Rexroth

Wat zou je doen in deze situatie?

1 antwoorden

Verteld uit mijn werkervaring wat ik in het verleden in zulke situaties heb gedaan. Minder

De Hoop ggz

Er werd gevraagd naar voornamelijk drie dingen: 1. Sterke/zwakke kanten van mijzelf in het werk 2. Stukje prive-situatie 3. Vragen over mogelijk situaties die zich aandienen.

1 antwoorden

Er werd veel uitleg over de functie gegeven. Ik was eerlijk en kwetsbaar over mogelijke valkuilen in het werk. Later gehoord dat dit doorslaggevend is geweest in keuze om aangenomen te worden. Minder

Royal FloraHolland

Waarom solliciteer je specifiek op deze rol

1 antwoorden

Ik woon dichtbij en heb de nodige ervaring

Weergave: 1 - 10 van 41 Sollicitatievragen

Sollicitatievragen weergeven voor vergelijkbare functies

assistent winkelmanagerwinkelmanagergroepsleiderverkoop teamliduitvoerend teamleiderteamlidverkoopmedewerker