Technical sollicitatievragen | Glassdoor.nl

Technical sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor gedeeld door sollicitanten

Technical sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Als we volgend jaar je succes zouden vieren, welke activiteiten zou je hebben bereikt?

1 antwoord

You need to understand the role very clearly which can be difficult from just reading the job advertisement

Bij het tweede telefonische interview vroegen ze of je je bewust bent van de competitie en het reclamegebied van de reisindustrie dat zich relateerd aan de competitie van de rol, en de potentiele spelers hierbij.

1 antwoord

Er werd mij gevraagd om een voorbeeld te geven van succes dat ik bepaald had als een individu en als een team en ik moest kiezen welke van de twee beter was.

1 antwoord

Leg uit wat er gebeurt als je telnet www.google.com draait onder Linux. Je kunt het zo gedetailleerd uitleggen als je wilt.

1 antwoord

Given a hexdumped string "00FF2A354C..." return an array with the byte equivalent values like [0,255...].

1 antwoord

Gegeven reeks van niet-negatieve hele getallen, terugkerend eerste unieke nummer in deze reeks (dat gebeurt slechts één keer). Voorbeeld: [1,1,2,3,56,4,7,4,3,2,56,1000] // Verwacht resultaat: 7

7 antwoorden

Moeilijk om te beantwoorden (als een principe, cliché): wat doe je binnen vijf jaar tijd?

Vragen over C en C++: Abstract less in C++, stack en heap gerelateerde vragen, lexicografisch vergelijking van twee reeksen, tijd en ruimtecomplexiteit van de code. Ook de reeks en les diagram in UML.

Algemene Java vragen in een PDf-bestand. Niet moeilijk, maar brede vakkennis is nodig.

1 antwoord

Alle vragen waren gerelateerd aan mijn werkervaring en wat specifieke technische vragen over software ontwikkeling en data analyse.

110 van 16 Sollicitatievragen