Sollicitatievragen voor Tester | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Tester sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor Tester gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Wat is volgens jou testen?

2 antwoorden

Een tester houdt zich vooral bezig met de gebruikers van de software, website of applicatie. Het voorbereiden van de test, het zoeken van de testpersonen en het uitvoeren test hoort bij het gehele testproces.

Om nog beter inzicht te krijgen wat een software tester dagelijks doet, verwijs in naar onze artikelen bij de werken bij blogs die gaan over een dag uit het Valori leven van onze consultants. https://www.valori.nl/werken-bij-valori en nog specifieker naar bijvoorbeeld de artikelen van Tom Megens https://www.valori.nl/werken-bij-valori/tom-megens-applicatie-integratie-roept-om-creativiteit , Dennis Dekkers https://www.valori.nl/werken-bij-valori/dennis-dekkers-als-scrum-team-sturen-we-elkaar-strak-aan en Philip Bosch https://www.valori.nl/werken-bij-valori/philip-bosch-coaching-op-soft-skills-vind-ik-geweldig

What interest do you have in test automation? Why do you want to leave?

Niet veel moeilijkheden, zolang je geen problemen hebt op het taalgebied...

Een assessment over mijn technische kennis ( ze werken met ruby en cucumber) , een gesprek over mijn verleden met concrete vragen

1 antwoord

There were no specific set of questionnaires, It would be more based on Individual experience, however I faced questions from following areas :- Testing Techniques, Importance of Agile testing and Agile process, knowledge in test automation, ISTQB / TMAP methodologies etc

16 van 6 Sollicitatievragen