Verkoop account executive sollicitatievragen

Meest gestelde sollicitatievragen

Sorteren: Relevantie|Populair|Datum
Coop Supermarkten
Er werd een Verkoop medewerker gevraagd...24 juni 2016

Er werd gevraagd naar het volgende: Mijn opleiding. Mijn buitenschoolse hobby's. Mijn werkervaring. Mijn motivatie. De situatie rond om mij. (dus of ik wel genoeg vrije tijd heb om te kunnen werken) Welke functie mijn voorkeur is. Ook is er mij verteld hoe het binnen de Coop in zijn werking ging. Hoe ik me het beste kan gedragen op de werk vloer en dat beleefd zijn natuurlijk het aller belangrijkste is. Er werd ook verteld welke taken ik kon verwachtte als werknemer binnen Coop supermarkten.

1 antwoorden

Ik beantwoorde het volgende: Mijn opleiding: Zelfstandig RIJKS onderwijs applicatie ontwikkeling. (Rijn IJssel) Dit houd in. het maken en programmeren van software en applicatie's. Mijn buitenschoolse hobby's: Programmeren en natuurlijk puber dingen, zoals: buiten zijn met vrienden en af en toe een video game. En natuurlijk is werken ook een hobby van mij. Want ik zal niet een veel aantal uur op de werkvloer willen staan als het met tegenzin is. Mijn werkervaring: Ik heb als vakkenvuller versafdeling gewerkt bij de Albert Heijn in Velp dit voor 17 maanden lang. Ook heb ik zelf een eigen particulier bedrijfje dat zichzelf ontwikkeld in het maken van apps, en applicatie's. Mijn motivatie: In mijn motivatie heb ik verteld dat ik vaak bij de Coop kwam als consument. Maar ik ook de ervaring wilde op doen van hoe het nou precies van de andere kant zat. Natuurlijk vind ik een helpende hand in de winkel erg belangrijk en is het altijd leuk om iets extra's te verdienen. De situatie rond om mij: Beschreef ik hoeveel uur ik naar school ging, dat ik geen andere baantjes heb die veel tijd kosten en hoeveel aantal uur ik beschikbaar ben om te werken. Minder

Brico

Of ik ervaring heb in de verkoop

Ja ik heb ervaring

Jumbo

Wanneer kan je werken?

voor iedereen anders.

ALDI

Wat weet je van aldi

1 antwoorden

Aldi een een winkel dat nog groeit, de producten zijn van goed kwaliteit met een lage prijs. Bij aldi als medewerker moet je inzetbaar zijn voor alle functies. Minder

Albert Heijn

of op zondag werken een probleem was

neen

Albert Heijn

wanneer ben je beschikbaar, waarom wil je bij de albertheijn werken, wat verwacht je van de albert heijn

1 antwoorden

ik ben ik het weekend beschikbaar

ALDI

Welke studierichting volg jij momenteel?

Ik studeer ingenieurswetenschappen.

Ter Stal

Ben je flexibel qua beschikbaarheid?

Brantano

geen specifieke vragen gekregen, was meer een gewoon gesprek

Pandora Jewelry

geen specifieke sollicitatievragen in mijn ervaring

Weergave: 1 - 10 van 19 sollicitatievragen